• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • swartling
    AAAAAAAAAAAAAAAAAA Fan vad man blir arg  kolla här
    http://www.pedofil.se/ 
    alts vad fins det för djävla idioter aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSkrikandes
  • ilyrm

Jag är gärna med på en fika - har ni varit på Bistro i City Huset? De har lätt stans godaste kaffe!

NiklasG skrev 2007-06-08 20:47:32 följande:
    Vi fikar också men tjejerna leder ligan på den fronten. Men det kanske är dags för en fika för oss grabbs? Sist jag var med var det trevligt på Waynes
  • ilyrm

Jag blev tvungen att skriva ett blogginlägg om det här! Gå dit och kolla, skriv gärna en kommentar också. (Bloggen som anges i min sidfot)

swartling skrev 2007-06-08 23:26:23 följande:
    AAAAAAAAAAAAAAAAAA Fan vad man blir arg  kolla här www.pedofil.se/ alts vad fins det för djävla idioter aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • NiklasG

Nej usch vad det var kallt ute.. Var tvungen att komma in och värma mig

• Sam79

När skulle vi spela bränboll då ska til Taillin om 2 dagar vill inte missa roligheterna =)samt det skule vara trevligt att träffa er igen nu har det ju varit ett tag sen när vi träffades.

• teller

Hallå grabbar !!

Skulle vara kul och lira lite brännboll. När hade ni tänkt ??

Annars kan vi ju lira lite minigolf. Då behöver vi ju inte vara så många. (Jag tänker på hur många det var som var med och spelade innebandy).

En öl på puben är inte heller helt fel.
    (Vill någon bjuda hem oss grabbar till sig så går det ju också bra).

Ha det så bra i värmen.....

• Sam79

Det var mycket bra ide Teller.
    tänkte bara titta in en sista gång innan jag ska fix resten innan Tallin. glöm inte att solen finns där ute =)

• ilyrm

Om det blir minigolf måste jag nog stå över, det är det absolut värsta jag vet! He he!
    Men brännboll eller öl funkar för mig.

• Pappa Elvkvist

Tja tja... Var ett tag sen jag var inne o skrev nåt... Men det blir inte mycket gjort nu. Går bara mest och väntar på att lillen ska titta ut snart. Så därför blir det inte att man följer med på aktiviteter. Hon har ju gått över tiden 4 dagar idag, nära nu. Men ja hade bra så länge gubbar

• Wedde

ilyrm: Välkommen in i gänget.
    Länge sen sist gubbs. Jobbar som fa.... på garaget, snart är det klart.
    Datorn är fortfarande nere hemma men vi har lyckats (hoppas jag) löst problemet. Ska bara uppdatera SP2, Antivirus m.m så ska vi nog vara på banan igen. . Tess är inte lite sur, garaget har prio 1. hahahahaha
    Pub, brännboll, mini(ban)golf; varför inte.
    Ilyrm: har du provat äventyrsgolfen vid ICA Ekängen?? skitkul, alla slår ut sina bollar, en i taget, sen kan man spela crocket med de andras bollar , det finns vattenhinder m.m . Uppskattat.
    Teller: får jag bara göra färdigt garaget och ha dopet 070707, så kan vi ha poolparty hemma hos oss.
    När?, var? samlas vi på lördag på Parken-turen???
    Pappa Elvkvist: Håller tummarna på att det nya livet tittar ut de närmaste dagarna. Lycka till.
    Jobbet väntar. Ha de´så hörs vi senare.

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2