• Anonym (orolig)

stor 29 cm

har ett problem, är rätt så välvuxen mellan benen, alla jag har haft sex och blivit avsugen har haft problem, med min lem, undrar om det finns tips, hur man kan få det skönt trots storlek

• Svar på tråden stor 29 cm
  • Anonym (Haha)

Låt tjejen rida, då kan hon bestämma djup o takt!

Men 29cm låter ....sådär troligt ;)

• Anonym

haha bra tips du!
    vad har de problem med?

• Anonym

men en kille jag var med kom från rysslan och han hade.. hmm den va stor den o bred, kund eju inte hålla ihop händerna runt den ju.. så din är säkert sant..

• Anonym (vi oxå)

Jag har samma problem fast med min pojkvän.....Men vi brukar värma upp innan med jättedildos. det kanske kan vara ett tips till dig du stor-lemmade

• Anonym (orolig)

de säger att de får ont när jag kommer in i dem

• Anonym (orolig)

inlägg nr 5 tack de ska vi in för skaffa oss

• Anonym (älskar sex)

mmm..jag tycker det låter härligt, men visst, det gör ont om den e "för stor"

jag brukar tycka om att rida välutrustade män...och bli tagen bakifrån om han inte kommer in för långt..
    Grova k*kar e härligt, värre när den e lång så att säga...
    Men undvik att stöta in den helt...låt tjejen rida, så bestämer hon ju själv

• Grabbo

Hur kan ni va anti när en snubbe kommer in i tråden? I de flesta trådar så har era sambos den sizen som 2% av sveriges befolkning har.

Jag skulle absolut inte vilja ha den drulen och vet tyvärr inte vad som bör göras... de är nog brudarna mer haj på!

Du får väl skynda långsamt och mycket glid. Om en kotte kan trilla ut vid födsel så kan nog den där komma in.

• Anonym (vi oxå)

öhhh...jag tror att den här killen skojjar å vill fördriva tiden med oss............................

Svar på tråden stor 29 cm