• Anonym (orolig)

stor 29 cm

har ett problem, är rätt så välvuxen mellan benen, alla jag har haft sex och blivit avsugen har haft problem, med min lem, undrar om det finns tips, hur man kan få det skönt trots storlek

• Svar på tråden stor 29 cm
  • Anonym (tjej 31)

mätte oxå ovansidan.... och nej det fanns inte en möjlighet att få in HELA dolmen i mig...men som sagt hade inte penetrationssex så många ggr då det kändes väldigt besvärligt för oss båda,men man kan ju ha annat sex än penetraton = )

• Anonym (man)

"(man) hur många det finns??det kan ingen veta,de är nog inte många men självklart finns det män som har kukar som är runt 28-30...."

OK. De flesta undersökningar visar att över 22 cm är frekvensen så låg att den inte längre är mätbar. Låt oss för enkelhetens skulle säga att 0,05% är så stora som 25 cm. I sverige finns i runda slängar två miljoner män mellan 18-50 (vilket rimligen bör bara åldern på 90% av alla här inne på forumet), det skulle ge 1000 män med kukar över 25 cm. Nu pratar vi ju dock inte om 25 cm utan 28-30 cm alltså samma skillnad som mellan 25 och 20. Frekvensen av 20cm kukar är faktisk mätbar, man brukar säga att totalt 2% av alla är så stora. Det skulle alltså betyda att det i vårt urval av män finns 40000 män med kukar större än 20 cm. Det betyder att för varje man som har 20 cm eller större så finns det 1000/40000=0,025 stycken män som också har större än 25 cm. Nu tror inte jag att man kan dra en rät fallande linje från 20 till 30 cm utan i rimlighetens namn borde de flesta av de 1000 männen som faktiskt har större än 25 ligga precis över 25 cm. Att säga att det för varje man med 25 cm kuk finns 0,025 män med 30 cm kuk låter därför orimligt. Låt oss anta att det är 10 gånger ovanligare att den är 30 cm än att den är 25 cm (vilket iofs förmodligen är väldigt hög frekvens men ändå) . Vi får då en frekvens på 0,0025 män med en kuk på 30 cm för varje man som har 25 cm, alltså inte ens 3 män i landet (1000x0,0025). Det är förutom jag själv och bästisens kompis pojkväns här ovan, dessutom en av de anonyma källorna i denna tråd.

Är det inte fantastiskt att exakt alla män i hela landet med en kuk på 30 cm har haft sex med någon i denna tråd och att alla de tjejerna har loggat in och skrivit om det just idag. Vilket sammanträffande!!

• Anonym (tjej 31)

tror inte på statistik faktiskt!!!

vem vet vad mörkertalet är???

Herregud varför skulle man ljuga om det???

• Anonym

Usch vad jobbigt det måste va med så lång snorre! Har mött några stycken med långa penisar och det är inte skönt! Men grova för de gärn vara ;) Lite lättare att hantera ;)

• Anonym (man)

Mörkertal!??

Vad tror du statistik är?

• Anonym (man)

(tjej31)

Låt oss säga så här. Det är fullt möjligt, omän synnerligen osannolikt, att just du har haft sex med någon med 30 cm kuk. Men att det dessutom samtidigt finns minst en och kanske två till i denna tråd på just denna site just idag som också har haft sex med eller själv har en sådan kuk är så osannolikt att det helt enkelt inte finns någonting som kan övertyga mig om att så är fallet.

• Anonym (hehe)

men om de skulle vara lögn de dom skriver (ang cm) så är de ju dom som har mindervärdeskomplex och mår själva dåligt så låt dom...

• Anonym (tjej 31)

ja jag ljuger då inte sen kan jag inte prata för de andra,de kanske har mätt lite fel?!

men faktum är att det är inte kul med så enorm kuk,varkrn för mannen ifråga eller för dess partner.

som jag sa tidigare så skämdes han väldigt mycket för den och vågade aldrig ducsha ipå offentliga badhus mm.

• turgut

Anonym (man):

Bra resonerat!

Kurvan är ju inte linjär som du påpekar, utan liknar en hopträngd normalfördelning. Med andra ord är den absoluta majoriteten ungefär lika stora i eregerat tillstånd och mycket, mycket få män avviker mer än ett par cm från det medlet. Någonstans på vägen mot 18 cm dippar det snabbt.

Samla 1000 män. Bland dem skulle det se ut ungefär så här:

En av dem har en penis på 20 cm eller mer.
    En av dem har 19 cm.
    En har 18 cm.
    En har en penis som är kortare än 11 centimeter

De resterande 996 männen har penisar som ligger mellan 11 och 18 cm.

(Uppgifterna varierar, men jag har valt höga siffror.)

Här är en bild på hur det kan se ut:
    (Wikipedia, så uppgifterna får tas med en nypa salt.)

en.wikipedia.org/wiki/Image:Penis_frequency.jpg

• Anonym

jag vet att jag är skitdålig på ögonmått men alltså skulle snoppen på den där länken "bara" vara 25 cm?? Eller mäter man när den är slak? Har alltid tänkt att 25 cm är en stor snopp men inget makabert och att 11 cm låter lite lite (har aldrig mätt nån själv o har som sagt taskigt ögonmått) men om den där jätteboan är 25 cm, ja det sätter ju alla måtten i en annan dag på nåt sätt.

• turgut

25 cm i eregerat tillstånd enligt de mest sansade bedömningarna. Och ja, det är en jätteboa. Nästan dubbelt så lång som medel i vissa undersökningar.

• Anonym

18cm är lagom tycker jag! Och grov ska den va!! Det har min man..

• pomeransen

Anonym 60: 25 cm för "boan" i fråga verkar helt rimligt. Man får tänka på att man mäter på ovansidan, alla kukar är längre på undersidan.

• Anonym (30cm)

Anonym (man)
    Min väninna VAR faktiskt tillsammans med en kille med 30 cm lång kuk i flera månader. Det var inget one night stand och hon var INTE full!! Det var i praktiken näst intill omöjligt att genomföra ett samlag...

• Anonym

De små kukade männen protesterar....Herrgud!!Ni verkar ju helt galna i statestik...Måste ju va så att mini snopparna drar ner medelvärdet enormt!!!!Jag har varit med flera män som haft runt 20 cm o en dessutom över 20 cm...o JA jag har mätt!!!!Dessutom på RÄTT sätt....Kanske nån rekord bok kan komma o intervjua oss unika kvinnor o TS i den här tråden eftersom vi uppenbarligen utmålas som lögnhalsar!!!

• pomeransen

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!!

• turgut

Jag är ingen lite, kukad man. Och är helt ointresserad av statestik. Vad det nu kan vara.

Svar på tråden stor 29 cm