stor 29 cm
har ett problem, är rätt så välvuxen mellan benen, alla jag har haft sex och blivit avsugen har haft problem, med min lem, undrar om det finns tips, hur man kan få det skönt trots storlek
har ett problem, är rätt så välvuxen mellan benen, alla jag har haft sex och blivit avsugen har haft problem, med min lem, undrar om det finns tips, hur man kan få det skönt trots storlek
Jag frågar igen. Vet ni hur stort 30 cm är?
Det duger inte att bara påstå saker. Mät upp. Kolla statistiken.
En 30 cm lång penis är abnormt stor. Sannolikheten är stor att det aldrig ens har funnits någon sådan mänsklig jättedånge på denna planet.
(man) hur många det finns??det kan ingen veta,de är nog inte många men självklart finns det män som har kukar som är runt 28-30....
och att det skulle vara önsketänkande?haha
de män som har så stora ser det ofta som ett problem och deras partner uppskattar oftast inte heller så stora.
Mitt ex hade jättestor kuk, 27cm (jag mätte själv)
Det var faktiskt svårt att ha sex med honom ibland, snabbisar var inte att tänka på. Det viktigaste är ju att tjejen är ordentligt våt, plaskvåt! Bakifrån var bara att glömma, för han kom emot livmodertappen varenda gång, och det är inte så skönt direkt. Missionären fungerade bra, likaså om jag red honom. Prova er fram! Det viktgaste är i alla fall att tjejen är våt, använd glidmedel!
jag har haft en pojkvän med en dolme på 29 cm(dock inte så värst tjock)va tillsammans i nästan 2 år,och under de två åren hade vi bara penetrationsex 5-6 ggr,ingen ställning var bekväm,va mycket jobbigt både för honom och mig(men därimot hade vi underbart oralsex)
hans storlek var inget han "skröt" om utan han snarare skämdes just för han kände sig som ett monster...
Och JAAAA jag mätte den med ett måttband!!!
så svaret på allas frågor-Visst finns det män med 29 cm kukar...
Hittills har vi följande facit:
En på 24 cm, en på 26 cm, två på 27 cm, två på 29 cm, en på 30 cm.
Sju stycken med penisstorlekar som är så ovanliga att de inte syns i statistiken.
Det låter ju troligt! Det är som om sju kvinnor i en och samma tråd skulle ha P-, Q-, R- och S-kupor.
kom till mej ![]()
Hur har ni mätt egentligen?
Det vedertagna sättet att mäta är från basen av snoppens ovansida till ollonets spets. Från blygdbenet. Dvs inte på undersidan, den sida där pungen sitter.
Mäter man undersidan blir måttet mycket större.
Jag kommer nästan alltid åt livmodertappen när jag älskar med kvinnor bakifrån (den sitter ungefär 10 cm in) och min penis är högst normal.
Problemet med en 29 cm lång penis är att minst en dm av den inte kommer in i slidan överhuvudtaget. Om den skulle det skulle ollonet hamna någonstans strax under en normalbyggd kvinnas bröstvårtor. Den skulle alltså var tvungen att bryta sig igenom diafragma och vifta runt mellan hennes lungor.
Jag mätte från blygdbenet, ovansidan alltså. Ja, jag vet inte hur statistiken ser ut. Men denne kille var i alla fall enorm. Varför skulle jag hitta på det?
Det är en enorm penis. För att hålla den krävs mer än tre normalstora händer och nästan halva penisen ryms inte inne i en normabyggd slida.
Jag ifrågasätter inga individuella uppgifter. En man på miljonen kan säkert ha 27 cm. Men när de samlas i klasar så börjar jag undra.
Om någon ljuger eller inte kan jag inte avgöra, men jag hävdar att det är en omöjlighet att så många män i Sverige har så stora penisar som det hävdas här.
Har du sett bilden på John Holmes penis som Pomeransen la en länk till? Den var med största sannolikhet 25 cm:
www.john-holmes-penis-size.com.pssht.com/holmes3.jpg