• Anonym (orolig)

stor 29 cm

har ett problem, är rätt så välvuxen mellan benen, alla jag har haft sex och blivit avsugen har haft problem, med min lem, undrar om det finns tips, hur man kan få det skönt trots storlek

• Svar på tråden stor 29 cm
  • turgut

Du menar att du har en penis som är 29 cm?

Mitt råd. Starta en cirkus.

• Mimen

Har den varit för lång eller för grov?

Hur mycket väger den?

• pomeransen

Skulle det vara stort? Jag har 29 meter.

• Anonym

jag såg en jätte stor snopp på en webb sida det var ingen felik bild för han sprutade också det kan ju inte gummi snoppar göra se den och häpna jag kunde inte tro att en kille kunde ha en sådan stor snopp det var en afrikansk man

• Mimen

Öh! vissa gummisnoppar kan visst spruta. det är vanligt med såna fejkade bilder/filmer. Höll han handen runt, ganska nära roten, så kan du va ganska säker på att det var fejk.

• Anonym (Erfaren)

Alltså... Det kan vara sant, jag har varit med en kille som var 27 cm lång. Två cm skillnad finns nog.
    Det enda man kan göra är att öva upp lyhördheten!!!!! Och vara försiktig. Om du tar en tjej bakifrån, träng in och se var gränsen går, sen kan du sätta handen runt k*ken och hålla där "gränsen" är. Annars kan ni ligga mot varandra på sidan (om ni inte har alltför mycket mage ), rida, "sked".. Lite försiktigt i missonären om ni kör 5 centimetern... Alltså, du ligger inte så precis på henne, utan lite högre upp än vad som räknas som "normalt", den är även suverän för tjejorgasm
    Lycka till!

Svar på tråden stor 29 cm