• Anonym (orolig)

stor 29 cm

har ett problem, är rätt så välvuxen mellan benen, alla jag har haft sex och blivit avsugen har haft problem, med min lem, undrar om det finns tips, hur man kan få det skönt trots storlek

• Svar på tråden stor 29 cm
  • Anonym (orolig)

jag tackar för mej nu,. och tackar för de råd jag fått,och till de andra som gör sig roliga,så ska ni veta att jag inte mår bra av det här, inte roligt att bli dumpad för att man är för stor,
    men visst det finns hopp för er åxå bli vuxna bara så löser det sig för er åxå.

• Anonym (Erfaren)

Pomeransen... Är du liten och avundsjuk? Det finns stora killar, både svarta, vita och rosa.
    John Holmes var över 30 cm....

• Anonym (83)

Pomeransen, verkar inte förstå det! Det är inte första gången han menar att John H har 25 cm!!! Men nån gång ska väl 5 öringen trilla ner?!

• Anonym (kille)

Kan bara beklaga TS, jag har samma problem. Har läst om att det går att reducera kirurgiskt även i sverige snart.

Man är stolt i duchen efter träningen, eller man känner sig som ett cirkusdjur som alla stirrar. normal sex funkar inte. vad ska jag då med den till? man kan inte bara ligga och kela och glida in och ha det skönt, nej det är förenat med smärta och en massa strul innan man ens får in kuken, hur många tjejer har inte tyckt att den ser bra ut men sen dumpar mig för att sexet inte fungerar.

måste fan operera mig, då är bara jag 24cm.. :/

• Starlight

Tycker synd om ts,men vet hurdet är då 2 av mina ex haft "ovanligt" stora dom med,men det har gått och inte skulle jag dumpa en kille för den sakens skull.
    Man älskar ju personen som det är handlar bara om hur man kan lära sig att göra det så det blir bra för båda två.

• Starlight

Synd vissa här inne inte kan inse att det finns folk med dessa problemen utan ska bara tro folk fejkar m.m.

• Anonym

Jag kan förstå ditt problem ts. En kompis till mig var tillsammans m en kille som var enormt välhängd, och det gjorde alldeles för ont när de hade sex. Hon gjorde slut.

En annan kompis skulle vara m ett one-night-stand, men backade ur när han tog fram sin "falukorv".

Att vara FÖR stor är ju faktiskt ett större "handikapp" än att vara FÖR liten, iaf i mina ögon.

Har inga råd att ge förutom att du pratar med dina sexpartners om det, ordentligt. Så att de förstår att det är som det är, och sen får ni väl tillsammans komma på hur ni löser njutningsfrågan.

• Anonym

tycker det är förjävligt att göra sig lustig över en persons kuk.... om han nu ville skryta så hade han väl inte varit anonym,tror säkert det är ett stort problem för honom.

har själv haft en partner med en 26 cm,,,vissa ställningar går överhuvudtaget inte att genomföra.och oralsex fick man träningsvärk i käkarna i veckor av...

• Anonym

Hejsan... Jag tycker det är sjukt hur vissa människor vil göra sig roliga på bekostnad av TS. Antagligen är det killar med mycket små snoppar som alltid önskat sig en stor kuk! Nu får de iaf veta att det inte alltid är superkul när man är välutrustad.

Jag skulle råda dig TS att om du lider mycket över detta så kontakta läkare. Man kan ju göra om män till kvinnor och tvärtom så att förminska en kuk borde inte vara några större problem (om man nu ka tänka sig att bli opererad).

Eller varför inte annonsera på nätet efter en tjej som gillar stora kukar!! DET finns många kvinnor som gillar extra stora kukar!!

Sen så är ju inte storleken allt, hittar man någon man älskar och respekterar så hittar man alltid vägar att mötas på.

Kanske har du hittat du "fel" tjejer TS.......

• Anonym (man)

Det är ganska enkelt att göra sig rolig över TS eftersom det är uppenbart att det är ett skämt. Jag påstår helt enkelt att det inte finns någon i Sverige med den storleken. Det motsvarar en vinflaska.

Svar på tråden stor 29 cm