stor 29 cm
har ett problem, är rätt så välvuxen mellan benen, alla jag har haft sex och blivit avsugen har haft problem, med min lem, undrar om det finns tips, hur man kan få det skönt trots storlek
har ett problem, är rätt så välvuxen mellan benen, alla jag har haft sex och blivit avsugen har haft problem, med min lem, undrar om det finns tips, hur man kan få det skönt trots storlek
Såklart att det finns!! Min bästis hade en kille med 30 cm str kuk. Det var jättesmärtsamt för henne att ha sex med honom. Hon kände sig helt våldtagen efteråt. Trots att han var försiktig! Så visst finns det såna kukar! Sluta spekulera i om detta är sant el inte!!
ANONYM MAN: och det vet du eftersom du sett varje mans kuk i lsverige eller hahaha...
självklart att det finns män med så stora kukar,är nog ovanligt men DE FINNS...
Vet ni överhuvudtaget hur långt 30 cm är?
Rulla ihop ett A4-papper. Så stort är 30 cm.
Titta på en vinflaska, den är 31 cm lång.
En man på tusen har en penis som är större än 22 cm och för varje millimeter till så minskar antalet. När vi närmar oss 30 finns det mycket få verifierade fall.
(Jag jobbar med ungdomar med problem, killar. Varenda en av dem har en penis på minst 24 centimeter. Och har en miljon gömd i skogen. Och lika mycket kokain som Scarface. Jag skulle inte komma på tanken att anklaga dem för att ljuga.)
Nej, din bästis killes kuk var inte 30 cm. Möjligen drömde han om att ha en sådan kuk men han hade det inte. Lika lite som att jorden är platt. Så enkelt är det.
(Man) så du menar typ att vi som VET att vissa har så stora kukar ljuger pga det du skriver?
Nej, men lika lite som jag tror på dem som säger att jorden är platt tror jag på de som säger att deras respektive eller kompis kompis one night stand har en kuk på 30 cm. Det är skarvande och önsketänkande. Rent statistiskt så är sannolikheten så försvinnande liten att det finns en människa i Sverige med så stor kuk och än mindre flera stycken och at de dessutom är här på forumet antingen själva eller genom ombud och det samtidigt att vemsomhelst med någorlunda sinne för vad som är rätt inser att det inte stämmer.
herregud!!!!de med så stora kukar är få men de FINNS!!!!
Alltså, spelar den nån roll hur många centimeter det är hit eller dit? Om tjejen får ont är det ju strunt samma om den är 24 eller 30 cm?
Tips till TS: Prata med tjejen, det finns ställningar som är bättre. Sked, stå på knä båda två bakifrån, rida bakåt där tjejen bestämmer djupet etc.
Lycka till och var varsam!
"herregud!!!!de med så stora kukar är få men de FINNS!!!!"
Ok, hur många finns det i Sverige? Sisådär mellan tummen och pekfingret.
tjooohoooo!!!