• Nericia

Nutrilett

Nu startar jag en tråd och hoppas det finns några som vill hänga på.

Jag vet att det finns andra trådar men dom har hållt på ett tag.

Jag själv kör nutrilett intensiv, jag motionerar och tränar.

Ibland så byter jag ut nån påse mot vanlig mat, annars kör jag ren kur.

Lista:

Nericia
    Min längd: 1,58
    Min start vikt: 85kg
    Mitt delmål: 70kg
    Slutmål: 65 kg
    Vikt just nu: 78kg

Hänga gärna på här om ni vill. Så kan vi peppa och stötta varandra.

• Svar på tråden Nutrilett
  • Nericia

lilla fia: kommer du köra vanlig nutrilett, eller nutrilett intensiv? jag kör intensiv.

• lilla fia

nericia jag kör intensiv.. hur går det för dej??

• Nericia

jo då det går si så där.

jag står kvar på 78, men jag har fuskat lite grann.

Det är så många här på besök nu för tiden, har precis fått hem en hundvalp. alla vill se. och då ska man bjuda på fika.

så det blir lite påsar och fika om vartannat. men jag går ju inte upp i varje fall.

hur går det för dig?

jag kommer inte vara här så mycket i påsk men jag återkommer på tisdag. är borta lite i helgen.

ha en trevlig påsk och hoppas vi ses nästa vecka igen! Glad Påsk!!!

• lilla fia

lilla fia

Min längd: 1,63
    Min start vikt: +14kg
    5/4 -1,2kilo
    1 delmål: -4kg
    2 delmån: -6kg
    Slutmål: -14kg
    Vikt just nu: +12,8kg

• Madelene79

Kanske hoppar på jag med, ska börja med en intensiv kur på måndag tänkte jag. Hoppas bara att man klarar det. Har ju fått tonvis med godis nu i påsk.
    Hur äter ni nutrilett, påsar, bars ???

• Nericia

Hejsan! välkommen hit. Jag äter nutrilett intensiv, jag kör bara choklad, dricker dom fort som sjutton,haha, jag tycker inte det är så värst gott, men  sen en gång per dag äter jag med gubben, vanlig mat.

Nu i påskhelgen, blir det lite si så där med det här, men tänkte köra på rejält nästa vecka.

• Madelene79

Ja jag börjar på måndag jag. Ska till mamma imorrn och då är det ju inte en lämplig dag att börja.
    Tycker det är jobbigast med alla runt i kring som inte kan förstå att man inte vill ha fikabröd mm. Mormor blir förstörd då, men jag har ju bakat dom här idag och dom här igår.
    Ska köpa choklad jag med, har aldrig ätit nån annan.

• drömmare3

jag ska också börja med nutrilett på måndag. blir man verkligen frusen? väldigt trött? jag tänkte köra bara i en vecka, har inte så många kilon att bli av med men några ändå.

Svar på tråden Nutrilett