• Nericia

Nutrilett

Nu startar jag en tråd och hoppas det finns några som vill hänga på.

Jag vet att det finns andra trådar men dom har hållt på ett tag.

Jag själv kör nutrilett intensiv, jag motionerar och tränar.

Ibland så byter jag ut nån påse mot vanlig mat, annars kör jag ren kur.

Lista:

Nericia
    Min längd: 1,58
    Min start vikt: 85kg
    Mitt delmål: 70kg
    Slutmål: 65 kg
    Vikt just nu: 78kg

Hänga gärna på här om ni vill. Så kan vi peppa och stötta varandra.

• Svar på tråden Nutrilett
  • Nericia

det är illa med nutrilett men jag står vid vatten kranen, sen häller jag i mig det och sen dricker jag vatten, så det går fort.haha jag tycker inte det är gott men det gör ju resultat. så ska man bli fin får man lida pin Flört

• delfinen80

Jag som tycker att naturdiet choklad är så god!!! I början var det väl lite sådär. Men nu har jag vant mig... Och när man ser att det faktiskt ger resultat så blev jag ännu mer peppad... Har dock fuskat massor i påsk, så det får jag ta igen nu...

• Ell

Jag kör på Nutrilett Choklad, eller Nutrilett Sågspån är väl vad det borde stå.... Jag gör den på ISKALLT vatten, håller för näsan och tar varannan klunk vatten så är det över på nån minut. Man vänjer sig i alla fall, i början höll jag på att kräkas varje gång och trodde aldrig att det skulle gå. Vet inte hur de andra smakerna är, vill inte köpa i onödan ifall de är superäckliga då de kostar ju ändå en hel del.

Nericia: Håller tummarna för att det ska gå bra med ivf!!!

¨¨¨¨Wille-bullen¨¨¨¨
  • Madelene79

Halloj
    Äter oxå chokladen och det går bra, det är värre med suget efter allt gott. Har sugit på två gröna oliver nyss. Jag är inne ¨på 3:e dagen och jag tycker det går rätt bra. Jag har ätit middag fast en jätteliten potion, ska inte äta nåt idag hade jag tänkt. Killen jobbar kväll nu i 2 dagar och då är det lite lättare att klara av det.
    Går man ner lite så blir man helt klart motiverad att fortsätta med det här ett tag till.

Hoppas det går bra för er alla och kämpa på

• Nericia

Ell: tack så mycket.

Javisst vänjer man sig vid smaken, jag kör oxå bara choklad. jag har faktiskt prövat jordgubb men den var inget god. det bara växte i munnen, kändes det som.

Jag lägger in listan här och lägger till dig proudwoman, hoppas det är ok. Lägger dom i bokstavsordning oxå.

Listan

delfinen80
    Min längd: 1,67
    Min start vikt: 89kg (start 25/3-07)
    1 delmål: 80kg
    2 delmål: 75kg
    3 delmål: 70kg
    Slutmål: 65kg
    Vikt just nu: 86 (-3kilo)

Ell
    Min längd: 1,68
    Min start vikt: 77 kg
    Mitt delmål: 70 kg
    Vikt just nu: 74kg

lilla fia
    Min längd: 1,63
    Min start vikt: +14kg
    5/4 -1,2kilo
    1 delmål: -4kg
    2 delmån: -6kg
    Slutmål: -14kg
    Vikt just nu: +12,8kg

Madelene79

Min längd: 1,63
    Min start vikt: +20kg Start 9/4
    1 delmål: -5kg
    2 delmål: -10kg
    3 delmål: -15kg
    Slutmål: -20kg
    Vikt just nu: +- 0

Nericia
    Min längd: 1,58
    Min start vikt: 85kg
    Mitt delmål: 70kg
    Vikt just nu: 78kg

ProudWoman
    Min längd: 1,68
    Min start vikt: 77 kg
    Mitt delmål: 70 kg
    Vikt just nu: 77kg
  • Ell

Åh vad jag är sugen på godis nu!!!! Vet att det finns godis nere i skafferiet som min man köpt till sig, bilar och geishachoklad.... MUMS!!!! Måste tänka på annat tills det går över.... *suck*

¨¨¨¨Wille-bullen¨¨¨¨
  • delfinen80
    Ell skrev 2007-04-11 20:28:34 följande:
    Åh vad jag är sugen på godis nu!!!! Vet att det finns godis nere i skafferiet som min man köpt till sig, bilar och geishachoklad.... MUMS!!!! Måste tänka på annat tills det går över.... *suck*
    Gå och drick ett glas kallt vatten!! Det fungerar alltid för mig.. Eller att borsta tänderna..
  • Ell

Sitter och sörplar vatten för fullt.... tog dagens sista nutrilett för ca en timme sen och är inte hungrig men sugen på sötsaker!!! Idag var det en jobbig dag, tredje dagen på den rena kuren. De första två dagarna gick skitlätt men idag fick jag kämpa för att stå emot. Hoppas det blir bättre imorgon....

¨¨¨¨Wille-bullen¨¨¨¨
  • Ell

Ska surfa runt lite nu så jag får tänka på annat och sen kl 21 är det Greys Anatomy, det som nästan är tråkigast med Nutrilett är småätandet framför TV:n som man inte får göra.... men men.... nu JÄKLAR ska jag inte ge efter som så många gånger tidigare!!!!

¨¨¨¨Wille-bullen¨¨¨¨
  • delfinen80

Ja det är skit trist att inte få små äta framför tv:n *håller helt me*
    Ska ta o borsta mina tänder nu innan Greys Anatomy börjar. Och hoppas på att mitt sötsug försvinner...

Svar på tråden Nutrilett