• Nericia

Nutrilett

Nu startar jag en tråd och hoppas det finns några som vill hänga på.

Jag vet att det finns andra trådar men dom har hållt på ett tag.

Jag själv kör nutrilett intensiv, jag motionerar och tränar.

Ibland så byter jag ut nån påse mot vanlig mat, annars kör jag ren kur.

Lista:

Nericia
    Min längd: 1,58
    Min start vikt: 85kg
    Mitt delmål: 70kg
    Slutmål: 65 kg
    Vikt just nu: 78kg

Hänga gärna på här om ni vill. Så kan vi peppa och stötta varandra.

• Svar på tråden Nutrilett
  • Nevada

PrimaElv

Hmm latte.. ja du menar färdigblandad va?! För i pulver finns det väl bara choklad vanilj och jordgubb ?

Jag har märkt att jag blivit väldigt saltsugen på bara 2 dagar? Eh? :) Har problem med det där sötsuget hela tiden och ska försöka och bara hålla mig till frukt isåfall. Nötter också.

Kör du bara diet eller mixar du med måltider?

• inoka

får jag oxå hänga på??
    är jätte kort..1.40 lång och väger 60 kg. Har aldrig gått ner så mkt efter graviditeterna. :( Så jag ser ut som en rullande marshmallows..:)
    Har testat caimbridge men det är så äckligt..
    Även nutrilett tycker jag är jobbigt att få ner. Är så impad på er som lyckas..har ni ngt bra tips???

• Nevada

tänkte på dom som har så svårt och få ner pulvermixen.. kan man inte blanda ut med minimjölk istället för vatten då?

den färdigblandade är väl mixad med mjölk eller något?

• PrimaElv

Nevada

jo den finns i påse,latten alltså!! kan jag varmt rekommendera!
    och saltsuget är hemskt... jag försöker ju hålla mig till 5 påsar nutrilett/naturdiet per dag, men har börjat frossa i skivade tomater med citronpeppar på.. det är hur gott som helst o hjälper! testa!

Gersime

log lite nu när du skrev att du sparar den t frukost!!!roligt att vi kan göra detta ihop!!

• gersime

Nops har kommit cafw latte i pulver också som jag såg

Inoka, självklart får alla vara medSkrattande Jag tog också min första precis och vet inte hur jag ska få ner den

• PrimaElv

ja den färdigblandade är m mjölk.. åh,jordgubb (naturdiet)är sååå himla god!!
    synd att dom färdiga drinkarna är så dyra!!

• PrimaElv

varför är nutriletts bars så vidriga?! tråkigt m tanke på att dom mättar!!

• Nevada

Va gillar du naturdiets jordgubb? Hehe :) Hur smakar nutriletts jordgubb då, vet du det? Den måste ju va godare??

Visste inte att latte fanns, gott. Men frågan är om man pallar och dricka den en hel dag?

Gersime

Du får nog tvinga i dig drinken och häva i dig ett stort glas vatten efteråt.. eller två lycka till hehe

• inoka

gersime: Med caimbridgen drack jag med sugrör..långt bak så jag inte kände smaken..då gick det hyfsat..*S*

• PrimaElv

i lova naturdiets jordgubb.. ja den färdiga iallafall!!
    och nutriletts jordgubb i påse = BLÄ!!!
    Alltså ett tips är att köpa hem massa olika så man kan variera.. jag har 5 olika smaker hemma både naturdiet o nutrilett.

sen har jag sån tur att jag älskar välling!! så det funkar ju kanon=)

Svar på tråden Nutrilett