• Nericia

Nutrilett

Nu startar jag en tråd och hoppas det finns några som vill hänga på.

Jag vet att det finns andra trådar men dom har hållt på ett tag.

Jag själv kör nutrilett intensiv, jag motionerar och tränar.

Ibland så byter jag ut nån påse mot vanlig mat, annars kör jag ren kur.

Lista:

Nericia
    Min längd: 1,58
    Min start vikt: 85kg
    Mitt delmål: 70kg
    Slutmål: 65 kg
    Vikt just nu: 78kg

Hänga gärna på här om ni vill. Så kan vi peppa och stötta varandra.

• Svar på tråden Nutrilett
  • Nericia

Hej på er tjejer! idag är jag seg, kroppen är riktigt trött, jag är ju uppe några gånger per natt, med valpen, och sen då äta nutrilett, men nu ska jag inte gnälla. det är ju så härligt väder så nu ska jag ta med mig vovven och bege mig ut. ska bara dricka en dryck först. mums va gott Flört

• Ell

Nericia: Yummy! Själv har jag en timme kvar tills det är min tur att dricka. Längtar inte direkt.... Idag är jag mycket mer på än igår, fick en svacka igårkväll men lyckades hålla mig ifrån att käka nåt. Fokuserar på vägningen imorgon + att jag beställt en massa nya fina kläder i storlek M på La Redoute.

¨¨¨¨Wille-bullen¨¨¨¨
  • drömmare3

HEJ ALLA GLADA NUTRILETT-DAMER =)

jag fick också en svacka idag, nästan tänkte ge upp. men lyfte upp tröjan och märkte att det har försvunnit en del fett från midjan så jag tänkte att jag fortsätter.

Köpte nutrilett bars idag. Är det helt ok att äta de??

Käkar ibland också frysta smultron eller sen blomkål. Men inga frukter.

Va tycks om det?

• Madelene79

drömmare3: Jag har smakat barsen och den jag tog var supergod iaf.

Nu har jag vart ute med storvagnen och prommenerat, blev så sugen så nu knaprar jag på en liten morot, annars kommer det bli nåt annat.

I morrn ska jag väga mig, spännande började ju i måndags.

• Ell

Drömmare3: Den godaste av dem är Karamell, de andra är så torra men ändå helt ok. Hur mycket vill du gå ner i vikt?

Madelene79: Spännande med viktdag! Jag gissar att du kommer väga 2.5 kg mindre imorgon - MINST!!! Jag ska också väga mig imorgon, vägde mig senast igår morse. Hoppas på att gått ner 1 kg....

¨¨¨¨Wille-bullen¨¨¨¨
  • Madelene79

Ell: Ha ha kommer aldrig att ha gått ner så mkt, är glad om det är 1 kg.

• Nericia

nu ni tjejer, nu ska jag fuska. jag har blivit bjuden på mat. å det känns så dumt att säga nej och sitta här och vara tråkig. så nu erkänner jag. jag ska fuska idag. fy på mig Flört

jag äter ju annars en gång per dag, men jag har ju redan ätit idag. så detta är riktigt fy på mig.

• Ell

Nericia: Njuuuuuuut!

¨¨¨¨Wille-bullen¨¨¨¨
  • Madelene79

Nercia: Du kan ju alltid ta en lite portion så känns det inte som om man fuskar lika mkt. Men när man äter så här lite brukar jag tänka vad jag åt förut,,,,,man blir rikigt rädd för hur mkt man stoppat i sig. När jag åt rostade mackar kunde man ju lätt klämma i sig 4-5 stycken. Nu sitter jag och drömmer om att ta en enda, eller bara en halv.
    Älskar mjukbröd jag

• lilla fia

idag har jag bara varit inne och städat och tvättat.. om en timme ska jag tvätta bilen tänkte jag.. allt klart inför helgen..känns bra.. så jag hinner med mina små prommisar i helgen.. =) Jag var med sonen på lekplatsen i går.. gud vad det kändes i mina magmuskler i morse.. jag gungade igår.. =) det var ett tag sedan.
    Madelene79: Lycka till med vägningen .

Svar på tråden Nutrilett