• Nericia

Nutrilett

Nu startar jag en tråd och hoppas det finns några som vill hänga på.

Jag vet att det finns andra trådar men dom har hållt på ett tag.

Jag själv kör nutrilett intensiv, jag motionerar och tränar.

Ibland så byter jag ut nån påse mot vanlig mat, annars kör jag ren kur.

Lista:

Nericia
    Min längd: 1,58
    Min start vikt: 85kg
    Mitt delmål: 70kg
    Slutmål: 65 kg
    Vikt just nu: 78kg

Hänga gärna på här om ni vill. Så kan vi peppa och stötta varandra.

• Svar på tråden Nutrilett
  • Madelene79

Är det nån som vet nån som lyckats gå ner med nutrilett, man hör mest om dom som inte lyckats och gått upp mer i vikt än från början.

Tredje dagen nu och idag har det blitt lite fusk, men det är ju långt ifrån vad jag ätit förut och det måste ju vara ett plus.

• Ell

Madelene: Jag körde Nutrilett ren kur i två veckor i början av december och gick ner 7 kg. Efter kuren då åt jag onyttigt som sjutton ett tag innan jag skärpte till mig och började äta mer normalt men ändå godis flera gånger i veckan. Motionerade inget speciellt, typ gick ut och gick med vagnen var det enda. Vågade inte väga mig förrän jag fick tillbaka inspirationen och motivationen igen nu för nån vecka sen och jag hade då gått upp 2 kg på tre månaders onyttigheter så jag blev verkligen positivt överraskad! Nu kör jag igång igen, har hittills tappat 3 kg på 1.5 vecka! Målet är 10 till.....

¨¨¨¨Wille-bullen¨¨¨¨
  • Madelene79

Ell vad du är duktig, den här dan har inte vart bra men jag ska bättra mig i morrn. Känns som det är svårare när min sambo jobbar kväll, skulle aldrig fuska så han såg.
    Hur mkt vägde du då du började ? Hur mkt motionerade du ??
    Hur ofta väger du dig ?? Och ni andra ???

• drömmare3

är det ok att äta tomater då man nuttrar?

• lilla fia

naturdiet choklad.. köpte den var billigare denna gången.. fy vilken skillnad.. kan bara inte dricka den... smakar verkligen sågspån... måste handla i morgon..nutrilett.. känner mej duktigt.. varit ute på två prommisar idag och fixat i trädgårdenn =)

• Ell
    Madelene79: Tack, vi får peppa varann när man hamnar i svackor! Då i december vägde jag 82 kg . Gick ner till 75 kg men sen upp 2 till 77 nu när jag körde igång igen. Mitt mål är 65. Jag är ju bara 168 cm lång så jag bör nog ligga max där. Jag motionerade inget speciellt då heller, man ska ju inte göra för mycket när man kör ren kur då kroppen inte  pallar det. Igår tog jag en rask promenad med vagnen i ca 40 minuter och efteråt var jag helt svag och yr så jag ska ta det lite lugnare. Jag väger mig var 3:e dag för att inte tappa motivationen.

Drömmare3: Man kan kombinera med vad som helst men då är det ingen ren kur. Men en tomat är ju såklart bättra att kombinera med än en chokladkaka....

Lilla Fia: Bra! Vad du är duktig!!!!
    ¨¨¨¨Wille-bullen¨¨¨¨
  • lilla fia

Jag är så trött idag. Jag brukar alltid börja dagen med en kopp kaffe.. men inte nu när jag nuttrar. känns som om jag måste ta den där koppen idag iallafall.. var ute på en 20min prommis för att vakna till.. men jag gick bara och jäspade hela tiden.. idag ska jag städa och tvätta för att hålla igång..
    Jag väger mej måndagar och torsdagar för att hålla motivationen uppe.

• Madelene79

Så det är bättre att väga sig 2 ggr i veckan. Jag har bara en vanlig snurrvåg så det är inte så lätt att se om det inte är ett helt kilo. Ska kolla i morrn.

Kram på er !!

• Ell

Jag ska väga mig på fredag.... hoppas hoppas på att väga 73 då.....

¨¨¨¨Wille-bullen¨¨¨¨
  • Madelene79

Ell: Håller tummarna för dig !!!

Själv ska jag gå ut o gå idag med båda barnen i dubbelvagnen så då blir det motion. 30 kg barn att dra på. Phuuu

Svar på tråden Nutrilett