raka snippan
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-28 11:37:47:
Ni som rakar er på snippan. Hur gör ni, alltså mer på vilket sätt ni formar håret. Skulle vilja överraska min man men vet inte hur jag ska göra riktigt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-28 11:37:47:
Ni som rakar er på snippan. Hur gör ni, alltså mer på vilket sätt ni formar håret. Skulle vilja överraska min man men vet inte hur jag ska göra riktigt.
allt, köpt ett bra medel i en sexaffär för intim,man lägger på det och sen ducsha man bort det, man få hjälpa till och "dra" lite, den funkar skitbra
anonym (helrakad): vad heter det medlet, låter toppen! = )
anonym (helrakad): coooolt det vill jag ha!
ett tysk medel , en blå förpacknig, heter blitzblank, spick and span.. har bara hittat den i en affär, tuvärr inte i dom större städerna dom har aldrig hört talas om det.
men man kan ju kolla ifall dom hitta märket o beställa det, kostar 149 kr och det är det värt.den enda nackdelen är att man få låta det växa ut lite...
Anonym (helrakad): Det är som hårborttagningsmedel då? Hur länge dröjer det innan det växer ut igen? Typ som Veet eller?
här har jag hittat det ni söker..hehe
www.vuxen.se/blitzblank-stop-80ml-p-1731.html
Kliar de inte när man rakat allt??
Vet att det är en lite underlig fråga, men vid vilken ålder ska man låta dottern raka snippan?
Weet använder jag..blir lent och fint,man ska eg inte använda det intimt,men jag testade och det funkar bra!
Grupptryck: hm..min mamma visste inte när jag började raka mig..