raka snippan
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-28 11:37:47:
Ni som rakar er på snippan. Hur gör ni, alltså mer på vilket sätt ni formar håret. Skulle vilja överraska min man men vet inte hur jag ska göra riktigt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-28 11:37:47:
Ni som rakar er på snippan. Hur gör ni, alltså mer på vilket sätt ni formar håret. Skulle vilja överraska min man men vet inte hur jag ska göra riktigt.
bort med allt
jag låter min pojkvän göra "jobbet" och raka åt mig nåt ni borde pröva..
Rakar bort allt. Tycker de e äckligt med hår där nere. (personlig åsikt)
Rakar nertill och bikinilinjen, lämnar en tjusig triangel framtill. Har faktiskt aldrig haft problem med kliande, eksem o s v. Är dock noga med att använda ren och fin hyvel!
Till tina: jag har testet de...de e lite upphetsat,när killen få göra de..han ser bättre osså..
...vill bara tillägga att för att slippa (till stor del) bölder/prickar/kliandet så ska ni smörja in med ...hmm...vet inte vad det heter men gelen används iallafall till att tvätta dildos med. Svider som satan de första sekunderna men sen hjälper det suveränt....skulle inte klara mej utan!! Sen om jag rakar mej eller inte kan ni ju klura på...
Jag har jätteproblem med kliande men jag måste säga att det är väl värt det... Känns både fräschar och jag tycker faktiskt att sexet blir så mycket bättre med helrakat... man känner liksom mer då eller vad man ska säga... men det vill ju säga att killens också ska vara i alla fall ansad...
Men ett tips är att smörja in med mjukgörade direkt efter rakningen och sedan varva med aloevera under dagen och mjukgörande... Det mjukar upp och kliar inte alls lika mycket.. inte på mig i alla fall
Tar alltid barnolja efter rakningen. Kliar ine ett dugg då !
Jag lämnar lite mitt på jag med. Fast jag rakar inte utan jag vaxar.
Brazilian wax, finns att köpa på Kicks till exempel.
Lite trickigt att göra första gången/gångerna men sen får man in snitsen på det.
Kliar inte, svider inte, sticks inte när det växer ut igen.
Något jag helt klart rekommenderar!
Perfekt, för mig i alla fall!
Anonym (vaxar): Hur vansinnigt ont gör inte det då?? Har tänkt på det men vet f*n inte om jag vågar Men det ska tydligen ta längre tid innan det växer ut igen, eller?