raka snippan
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-28 11:37:47:
Ni som rakar er på snippan. Hur gör ni, alltså mer på vilket sätt ni formar håret. Skulle vilja överraska min man men vet inte hur jag ska göra riktigt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-28 11:37:47:
Ni som rakar er på snippan. Hur gör ni, alltså mer på vilket sätt ni formar håret. Skulle vilja överraska min man men vet inte hur jag ska göra riktigt.
Om ni har känslig hud ska ni nog överväga att INTE göra något med könshåret. Risk för plitor/exem/kli är jättestor då.
Jag klipper det istället, har iochförsig inte så mycket hår. Det blir riktigt läckert!
Jag får tom stora bölder i hårsäckarna ibland när jag klipper...
Så lite avis på er som kan experimentera som ni vill är jag allt... :)
Har också fått bölder. Har inte rakat på över 1 år men bölderna kommer och går i hårsäckarna ändå. Trist som fan.
jag rakar absolut inte min snippa, men jag rakar fittan!
Ordet snippa borde förbjudas. Fitta är ett faktiskt ett fint gammalt namn som tyvärr bivit smutskastat! Ge oss FITT tillbaks!!!
Och ja, jag rakar mig, men inte helt.
absolut! Fitta är det rätta ordet!
Att håret skulle vara till för att ge en luftkudde mot underkläderna tror jag inte ett dugg på. Det är väl inte egentligen meningen att vi ska ha underkläder? Eftersom underkläder bara har funnits de senaste 100 eller 150 åren så skulle vi alltså inte ha haft hår innan dess?
En bra rakhyvel (ej engångs) ett raklödder och sen är det bara att raka. Lämnar en smal sträng ovanför som jag trimmar ner så att håret där är kort.
rakar nästan allt. lämnar lite kvar. och ja det kliar men hellre det än massa hår. hemska tanke..
Jag rakar nästan allt men mitt problem är att det växer så jävla fort ut igen. Nästa dag är det utväxt. Så det både känns och ser förbannat löjligt ut. På mig då alltså.