• Nbottning

Winnerbäckfans !!!

3 månader gick fort. Den förra Winnerbäckfans-tråden var stängd såg jag.

Nu har vi en ny!

• Svar på tråden Winnerbäckfans !!!
  • JennieP

Jag ville bara kika in och säga atta LW skrivit ett nytt brev på sin sida om bl.a nya plattan i höst!

• lejone

Åh himmel!
    Jag är ett troget Lars Fan o jag bara dog när jag såg honom på första sidan av METRO häromdagen!!! Min Lars liksom! Tänk va han blivit stor o berömd!
    Jag såg honom första gången i en typ biosalong i alingsås innan han var känd nästan alls. Då när han var liten o tanig o hade långt vackert rött hår.. löööve...

Jag har så många minnen till alla låtar och ibland är det svårt att lyssna på honom.
    Men han har inspirerat mig till egna texter och jagbara ählshkahar hans musik!

• JennieP
    lejone skrev 2007-04-02 23:32:09 följande:
    Åh himmel! Jag är ett troget Lars Fan o jag bara dog när jag såg honom på första sidan av METRO häromdagen!!! Min Lars liksom! Tänk va han blivit stor o berömd! Jag såg honom första gången i en typ biosalong i alingsås innan han var känd nästan alls. Då när han var liten o tanig o hade långt vackert rött hår.. löööve...Jag har så många minnen till alla låtar och ibland är det svårt att lyssna på honom. Men han har inspirerat mig till egna texter och jagbara ählshkahar hans musik!
    Hihi ja vi är nog några st som lyckas se honom på 90-talet hihi Nu bor vi nästan grannar, och handlar på samma ica så stor känns han inte då hihi 

Såg honom häromdagen med sin lille son på promenad de är så lika!

Men musiken är ett kapitel för sig, kul för honom att han blivit så stor men tyvärr inte riktigt samma sak längre tycker jag. Har älskat hans musik länge och gör det än, men lite P3 var det allt över sista skivan tycker jag. Oskyldig
    Men han är en av de bästa iaf!
  • Moxie

Mmm... Ska bli intressant att höra hur den nya skivan kommer att låta. Bort Hovet, in folkrockinfluenser...Kan bli bra.

Annars ligger nog mina bästa minnen av Lasse också på 90-talet. Nykvarnsfestivalen när brandkåren var där och spolade leran av publiken efteråt och alla hjärtans dag-midnattsspelningen på kårallen...

• DeAMiB

Måste oxå kika in då Lasse är min favorit!!!

• gothia

Åh nu har jag verkligen hittat rätt tråd. Har försökt hitta vilken låt detta kommer ifrån?
    Fick ett sms av en kille som är officer och tyckte det var så gulligt och har fått höra att det är en winnerbäck låt så snälla hjälp mig.
    En söt liten flicka är kär i en militär,för ingen kan ge henne ett .... som en kille med gevär.

• lejone

JennieP:

Åååå!!! Nu blir jag så avis så nu måst jag komma å hälsa på dig någon dag. Vad sägs om nästa vecka på onsdan där? Ledig? Vi kan ju bara handla lite i er ica butik kanske...

• Heobaldia

hej ett winnerbäck fan till, men ajg hålkler med, det var bättre på 90-talet. hehe

Svar på tråden Winnerbäckfans !!!