• Nbottning

Winnerbäckfans !!!

3 månader gick fort. Den förra Winnerbäckfans-tråden var stängd såg jag.

Nu har vi en ny!

• Svar på tråden Winnerbäckfans !!!
  • Nbottning

jag blev kär i LW 2003, jag var hyfsat nyseparerad, hade precis fått ett permanent tak över huvudet, och där bodde jag, min son och lasse...

• Oktober Längtan

Vad har det med saken att göra att jag var 8 år? Sa jag nåt om att JAG lyssnat på lasse då eller? haha.. nej. Jag började inte lyssna på han fören ett par år sen men det har inte med saken att göra. Jag skrev bara vad jag läste på lasses hemsida och tyckte inte infot gick ihop med det du skrev. Punkt!

• Moxie

Nå, då kanske vi kan nöja oss med att det faktiskt vissst gick ihop

• Moxie

Och, som sagt, det var inte så svårt att skaffa sig en demo om man vill det - De fanns till försäljning på Get Back Som inte finns längre

• Nbottning

Moxie> och gissa om man önskar att man hade fixat just en sådan demo... och vart tog alla riktiga skivaffärer vägen föresten?

• Oktober Längtan

Moxie- faktiskt inte om man läser enbart efter texten "om LW". Och allt är väl en tolkningsfråga eller hur? Jag tolkar det inte som du, betyder det att jag inte får posta MIN tolkning?

• Nbottning

åhåjaja...

Nåväl Winnerbäckvänner, sommaren är bara en transportsträcka till höstturnen kan vi i alla fall slå fast

sov gott.

• Moxie

Jag begriper inte riktigt vad du menar är en tolkningsfråga, men om du menar "Om man läser bara 'Om LW' så kan man tolka det som att han började finnas, rent musikaliskt, runt -96", så låter det begripligt

Däremot har jag svårt att kunna få "Lasse var synnerligen aktiv långt före -96, och det var inte ett dugg konstigt att vara ett Lasse-fan redan -94" till något som är en tolkningsfråga. Menar du något sådant tänker jag nog fortsätta hävda att du har, rent faktiskt, fel. Naturligtvis betyder inte det att du "inte får posta DIN tolkning" (jag har naturligtvis ingen bestämmanderätt över dessa forum, och skulle inte heller vilja ha det). Däremot tänker jag nog isåfall framhärda i att posta "MIN tolkning"

Jag är lite allergisk mot fenomenet "någon talar om för mig vad jag har varit med om", som jag råkar ut för ibland, så möjligtvis så överreagerar jag. Få saker triggar mig mer än när någon säger "nänä, serru, så här var det för det har jag läst/hört/lärt mig" om saker jag faktiskt varit med om själv.

• Moxie

De riktiga skivaffärerna dör ut. Folk köper inte skivor. Det är för dj-ligt. Folk&Rock härnere i södern har ju fått börja lägga ner butiker och driva cafe för att gå runt.

• Majbarnen

Gissa vem som just bokade två biljetter till spelningen i Linköping!?!

GLAAAAAAAD
    Anna, stolt mamma till majbarnen Melker'98, Eskil'00 & Alvida'06
Svar på tråden Winnerbäckfans !!!