• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Vilket j*vla skitväder det är ute

Jag vet i f*n hur det ska gå med jobbet... Hmm, med min inställning just nu så kommer det inte gå alls Jag är sååå neggo men men...det kanske blir bättre när jag träffar eleverna igen på onsdag...

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

jag tänker stanna inne hela dagen, och jag som ville ta en långpromenad idag *suck*

om du känner att det är så pass illa med jobbet tycker jag att du ska försöka få en tidigare läkartid!

• MallaMojs

Ja, kanske borde jag försöka få en tidigare tid, eller så...men jag ska försöka stå ut, så vi får nästan en hel lön till innan det är dax för fattighus

Jag tror inte att jag tar mig många meter utomhus idag heller, kanske ner till affären en sväng...

• pucken

nej, jag måste ju köpa mat till agge! skit också, då måste jag gå ut ändå. micke ska vara i skolan hela dagen, den jäveln

jag måste anmäla fp snart, vi ska ta ut i maj så vi får in några pengar alls i juni. så jobbigt att behöva planera allt så här framåt terminens slut.

• MallaMojs

skolan idag? på en helgdag... hmm...låter väldigt seriöst!!

hur blir det med din skola då, ska du kämpa på eller?

• pucken

ja, det är hans arbetsgrupp som bestämt att de ska plugga idag. helt meningslöst om du frågar mig.

ja, jag får nog kämpa på. jag försökte prata med min lärare förra veckan men fick ingen som helst respons. och enligt schemat ska hela rapporten vara klar i början av maj, så den värsta stressen är väl slut ungefär då. det är en månad dit, och jag kämpar vidare. menj ag stör mig på att läraren är så ohjälpsam

• Fru Indosaurie

för att få fp i juni behöver man anmäla senast den 10:e juni så det är väl inte så snart direkt
    men oh my! Jag måste anmäla för april! och det är SNART det det vill säga nu.

• MallaMojs

Ja, en del universitetslärare är ju sådär - de vill eg inte undervisa alls och de tycker att alla studenter ska klara sig helt själva... Jag brukade också skicka mycket mejl med frågor och så, men det var sällan jag fick bra svar...

• pucken

fru
    menjag måste förbereda mig så att jag anmäler ju och anmäler jag inte snart kommer jag bara att glömma! funderar på att ta ut i april också så jag kan köpa en symaskin, men det känns fel.

• pucken

malla
    ja, varje gång jag frågat om hela terminen kommer vara lika intensiv har jag fått svaret "jag vet inte, det kanske blir bättre?"

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)