• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

letw...ja, då borde de ju vara därifrån pengarna kommer - blir alldeles lycklig!!!

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Melisabeth

Kul Malla.. extra pengar är ju alltid trevligt ju =)

Han har någon för talet 13.. så är nog därför... Men han lär inte få som han vill så han kan sluta hoppas =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

tinar lite fryst mango, hoppas det stillar suget. nästa gång ska jag köpa färska dadlar, det är riktigt sött och sliskigt och inte så värst onyttigt heller tror jag.

malla
    då bjuder du MIG på fika imorgon då

• MallaMojs

Jag kan absolut bjuda på fika imorrn...för jag vill ha "min fika" innestående tills jag får komma över och du har bakat Gärna sånna fluffins

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

malla
    haha är då också sugen på fluffins? de ser så jädra goda ut, men jag har inte testat att baka några än. och inte ska du bjuda mig, jag kan betala själv.

• Melisabeth

Jag har nu införskaffat en bok med lite stickmönster.. till bebis och mamma.... Mamma kläderna är kanske inte så aktuella, men fanns en del sött till bebis, så får se om jag kan hitta bra garn och göra något bra =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

malla
    du får nog hålla mig sällskap ändå imorgon min kompis var visst bortbjuden på middag.

• Kickan 84

Hello hello!

Ett litet pergomirakel! v.17 ♥
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)