• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Småtokig

ojdå, ja ibland måste man nästan vara övertydlig med vad man vill annars förstår de inte

• letw83

småtokig
    jo det är tydligen så. aja, men nu vet man ju till nästa gång. samtidigt känns det dumt att spika en himla massa, men annars blir man ju tydligen bara besviken....

• MallaMojs

letw...det blir ju som sagt annorlunda när man inte bor tillsammans - speciellt som ni är ganska så vana vid att bo tillsammans också... Jag hade jättesvårt att "dejta" M ibörjan när vi började ses igen...

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

jag säger som tokig, man måste vara övertydlig för att nå fram

vi har varit ute i sandlådan, agge garvade som en tok så länge det var jag som lekte och såg på

• letw83

puck
    tydligen är det så...
    aja, ska till en kompis istället. blir säkert kul det med

• pucken

jag ska ingenstans på evigheter. vi har börjat jogga och jag har ont överallt. turen på crosstrainern gjorde inte saken bättre. ojoj, vad har man gett sig in på?

• letw83

jogga. varför inte vanliga hederliga promenader. får man ju mindre ont

• MallaMojs

Jag är visst lite handikappad här också så jag ska ingenstans heller

Måste nog byta till den stationära datan snart, hittar ingen skön ställning med den bärbara

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

jag blir rastlös av promenader, av nån anledning. och om man ska promenera kan man ta vagnen med sig och behöver inte barnvakt. så klart

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)