• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

Mmm, läs bloggen... lite mkt på senaste tiden!

Ett litet pergomirakel! v.17 ♥
  • letw83

kickan
    jisses vilken pärs. men nog var det väl lite trevligt att bo på hotell i ströms haha, visste inte ens att det fanns hotell där. C:s pappa bor där så jag har ju varit dit en vända.

• Fru Indosaurie

back from hell.

När vi kom hem kom det in en kvinna i trappen.
    Hon hade sett på hyresvärdens hemsida att vi ville byta lgh och hennes matchade våran..
    Vi släppte in dom så att dom fick kika
    herregud, tur att vi alltid har städat Förvånad

• pucken

fru
    välkommen tillbaka då vi har fått nys om att några fyror kommer bli lediga här inom kort. vi är lite sugna på större faktiskt.

• MallaMojs

Jag har just mejlat en tjej om en lägenhet vid Lybska Örn...dääär är det fint

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Melisabeth

Nä jag är trött efter den sömnfattiga natten så jag skall nanna, så man orkar upp till sjukan imorgon bitti.

Men jag lär väl vara tillbaka på FM antar jag så, får väl se om någon orkat upp då

Och om mot all förmodan något skulle inträffa så jag inte kommer till datorn så uppdaterar jag pucken om saken =)

Nattis brudar, ses imorgon =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Håller med Mel...säger Natti

Tvillingtjejjer **vecka 26**
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)