• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

nu hittade jag en riktigt fräsch villa i tyresö bara för det. tänk, en dag kanske man bor så där najs?

• Fru Indosaurie

knappast troligt i mitt fall eller ja, kanske om 20 år. Jag kollar inte på sånt, det är bara deprimerande.

• pucken

säger du? den jag hittade går loss på 5 mille i utgångspris *yikes* stört va dyrt det ska vara här uppe. får kolla på landsbygden eller nåt nåja, jag hoppas få ett hyfsat jobb så jag kan köpa nåt hus till slut! nåt ska utbildningen förhoppningsvis duga till.

• Fru Indosaurie

wow! vilket hus!
    Här i sundbyberg har nästan alla hus utrop på såna priser.
    5 alltså, inte 12
    Radhusen här bakom vårat hus kostade 4 miljoner för en 3:a.
    Men något hus i sthlm lär det inte bli för oss, möjligtvis bålsta eller nåt.

• pucken

jag vill nog till tyresö faktiskt, och där låg priserna på runt 3-5 också, känns rätt avlägset men fan vilket fint hus jag hittade. radhus vill jag inte ha dock, det är itne min grej jag får panik när allt ser alldeles för likadant ut, jag hittar liksom inte.

• FruMähler

komiskt egentligen...här sitter ja me ett hus på 120km..å vi betalade 335.000 för det..å det var pedantskött å behövdes inte göra nå på ..men då bo ja i norrland oxå..men inte i skogen heller..

• FruMähler

ja mena..era hyror är vad vi betalar i månaden för vårat hus..me el å lån å avlopp å allt..

• pucken

www.tinyurl.com/yu65cu
    DET vill jag ha!

h hjärta m
    min kille flyttar inte längre norrut än typ sumpan, så då vill jag bo i tyresö. gärna i huset jag länkar till =)

• FruMähler

mycket fint!..brorder min hade ett hus i tyresö..där är det fint..han va född där men nu ha galningen flyttat till ume ...ha en syster i västerhaninge oxå...måste säga att det är hutlösa summar det handlar om nere hos er...men det är ju inge nytt..men ja ha inge bohov att bo nere där..ha ju jobbå sambo å hus här..så..

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)