• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

fru I...men är de äldre?

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • pucken

oj 40 min crosstrainer blev det, alldeles lagom jobbigt. förutom att jag blir så torr om händerna.

malla
    micke kom precis och gissa vem som sover *suck* jag ska ta en snabb dusch, fixa lunch och sen tänkte jag gå. om du är pigg på fika så kan jag ju säga när jag är framme. om inte annat lär jag ju skriva här när jag drar

• MallaMojs

fru I...aha, men då är de ju lite med "pushiga" - kanske bra att vänja sig iofs?

puck...jag vet inte hur vi ska göra - ska du gå hit med Agge?

• letw83

fru
    när kommer min rosa klänning då?

• Fru Indosaurie

Malla
    ja dom är ju så, inget man kan göra något åt.
    W träffar ju mkt barn men det där är så olika från dag till dag hur hon reagerar, dessutom är dom rätt blyga i den här åldern, hon kan ju inte direkt säga ifrån heller.  Han som är 16 mån puttar ju bort  & "säger till" 3 åringen t.ex. om hon kommer för nära.

• Kickan 84
    letw83 skrev 2007-04-13 10:28:52 följande:
    kickandet kan inte vara mjölken som spökar för M då? man kan få tillfällig laktosintolerans efter magsjuka. det brukar inte vara nån höjdare.
    Nopp, för han har knappt ätit några mjölkprodukter...

Malla: Jo, har känt några gånger hur det liksom tumlar runt där inne, himla häftig känsla! Blir väl att lyssna hjärtat och sedan mest att prata hos BM.
    Ett litet pergomirakel! v.17 ♥
  • MallaMojs

fru I...ja, man lär sig ju att säga ifrån med tiden också så det blir nog bra... Hihi, hon säger ju ifrån på sitt sätt nu. Träffade en 10månaders Ella häromveckan och hon blir verkligen skiiitarg och bölar när hon inte får som hon vill - och det måste man ju lära att det är fel på något sätt?!!

Hmm, hur f*n ska jag kunna uppfostra två barn?

• letw83

fru
    okej. kommer den till dig eller mig då?

kickan
    okej.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)