• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

jaaaa! tack mel, jag visste att jag inte var galen

• Melisabeth

Eller det kanske var elefanten som hette så.. men han hade någon sång eller nått....

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

ja, vi hade kassettband hemma. ska nog ringa mamma nån dag och be henne leta fram det, bara för att bevisa att han finns. jävla micke

• Melisabeth

Tror inte jag har något sådant band lyckligtvis... men har för mig att det var sparbanken va?
    VIll minnas något sånt eftersom vi hade sparelefanter hemma hos farmor och farfar =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

visst var det sparbanken, de hade myntrik och så hade de spara och slösa vilka minnen *drömmer mig bort*

• pucken

det fanns massor av bra musik att lyssna på när jag var liten myntrik, smurfarna och så nåt band med skansenlåten jag sjöng på hör uppe tidigare ikväll

• pucken

åh kan inte agge somna nu? jag ska kära ett pass på min crosstrainer men jag vågar inte göra det när han kryper runt som en tok!

hur det varit idag annars? lika mycket alvedon som igår?

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)