• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

3 omgångar med 2 vardera....
    Men det är ju under kontroll så kanske det hjälper =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Hade sammandragning förut, men idag har de inte gjort ont iaf så det är ju en vinst =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

jag hoppas verkligen att du ska slippa käka alvedon resten av graviditeten, det kan inte vara bra. finns väl tom en gräns på hur många dagar man får ta dem va?

• Fru Indosaurie

det finns ingen gräns för max alvedon på raken, jag har ätit alvedon varje dag sen v 20 i graviditeten kanske, MINST.

• pucken

va? nu blri jag väldigt förvånad faktiskt, rent logiskt tycker jag att det borde finnas en rekommenderad maxgräns. shit. visserligen har min mamma käkat alvedon varje dag i flera år, men det är inte direkt så att de hjälper längre.

• Fru Indosaurie

nää det finns inte. inte ens på starkare värktabletter, innan jag blev gravid åt jag starkare medicin varje dag.

• pucken

seriöst? va konstigt. trodde de flesta värktabletter hade nån sort maxgräns om inte läkare ordinerat dem. man lär så länge man lever

• Fru Indosaurie

puck
    nää man ska väl inte äta det hur länge som helst utan att berätta det för läkare, men det enda dom säger är ju att det är okej, har man ont så vad gör man? det är ju inget farligt så länge man inte överskrider maxdos.
    Mina starkare tabletter är ju receptbelagda så där vet läkaren, han skriver även ut alvedon på löpande band.

• Winnertaco

JAg fr¨ågade när vi skulle åka hem från bb hur länge man kunde äta värktabletter, och fick till svar att manb kunde äta hur länge som helst...

Johanna 061223
  • pucken

tur att jag inte behöver käka tabletter, då skulle jag oroa mig som fan. blir lätt nojjig, det ligger i min natur om ni inte märkt det

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)