• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie

puck
    den är i juli så W kommer vara 11 månader.
    Men som det är nu så somnar hon ju bara med mig och hon träffar ingen vuxen tillräckligt regelbundet för att känna sig hemma där.
    Det går inte direkt att ha mobil med sig eller nåt heller ju..

• pucken

fru
    va tråkigt. tycker ju att ni ska få gå på konserten! synd att inte vi känner wilma bättre, annars kunde ju vi ha henne. eller ja, konserten kanske inte ens är här i stockholm?

mel
    jag står inte ut med mina föräldrar heller. pappa är som han är, och mamma tjatar bara om sina plantor.

• Fru Indosaurie

puck
    joo det är den. På stadion. Annars skulle jag aaaaldrig göra det, för min egen skull Kyss & F ännu mindre, som det ser ut nu så är det han som skippar
    Får se hur hon kommer att vara då men som det ser ut nu så säljer vi en biljett minst.

• Winnertaco

De flesta barn gillar min mamma också, det finns en anledning till att hon blev förskollärare Fast nu är hon ju rektor... J träffar dem sällan, men har inte varit blyg hittils!

Vad trist med konserten, fru!

Även jag har svårare att stå ut med mina egna föräldrar än med svärisarna...

Johanna 061223
  • pucken

fru
    annars får ni väl hänga här hela dagarna hinner wilma vänja sig vid oss. micke lär ju vara pappaledig hela sommaren som det ser ut nu.

• Fru Indosaurie

taco
    tror hon är för liten för att vara blyg. Det börjar väl runt 6 mån tror jag.
    Sen kommer dom på att mamma och pappa kan lämna dom och då blir det liv i luckan

jag står hellre ut med Fs föräldrar än mina..

puck
    haha ja, det vore nåt! synd att det är så himla långt bara
    Ska du jobba eller?

• Melisabeth

Jag skall nog ta och krypa til sängs.. se om jag får sova inatt iaf... någon gång så borde man väl somna av "utmattning" iaf om inte förr =)

Nattis =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Fru
    Jag tror att hon märker om någon hon aldriog träffat håller i henne, j*klar vilket liv det kan bli! Men blyghet har hon inte visat upp än... har också hört 6 månader.

Johanna 061223
  • pucken

fru
    ja, det verkar inte särskilt sannolikt att micke hinner få jobb faktiskt. han har intervju för deltidsjobb på tisdag, men vi överlever ändå inte på deltidsjobb och fp en hel sommar. mitt sommarjobb är ju redan klart

fan, myntriklåten har satt sig i skallen på mig! och jag kan bara första orden: myntrik jag kommer inte kunna sova i natt, måste be mamma leta fram banden.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)