• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

"åh magnus, guuuud va kåt jag är" haha, roligt

• MallaMojs

Haha

Jag försökte sexa upp honom men han sover... *suck* Jaja, bara vänta då!!

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • pucken

så där gör jag aldrig på micke, då måste jag ju ställa upp

• MallaMojs

Ja, klart jag var beredd på en omgång...skulle ju aldrig luras ju - det är taskigt!

• pucken

mm därför jag aldrig lockar med sånt *harkel*

• MallaMojs

Det var ju ett nödfall Haha! Näe, men jag brukar se till att få till den en gång i veckan, annars blir det ju så tråkigt, tycker jag alltså...

• Babysugen

en gång i veckan är bra att få till det:) Speciellt med tvillingar i magen. Jag och sambon firar 3 årig förlovningsdag idag, men han är i skåne:( Bowling..

Vad har ni gjort idag`? Här var vi i parken vid sjön och lekte i 2 ½ timme, och var ute sammanlagt 4 timmar. så varmt

• Babysugen

köpte med mig en Cube peach från bolaget. smakar himelskt i denna värmen*rekommenderas inte till er gravida* *ler*

• Kickan 84

Hellooo...

Sitter och dåsar efter att ha svullat lite kebab kvällen till ära, mannen på soffan fortfarande sjuk! Buhuuuu!

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • Melisabeth

God kväll =)

Idag har vi faktiskt fått gjort lite saker... lagat matlådor, varit runt och handlat en del saker och lite sånt..... Jag är pigg som omväxling, trots lite sömn i natt också.. och huvudvärken är under kontroll, om än inte borta =)

Dock så är det gräsligt tungt i kroppen idag.. gör ont i alla möjliga och omöjliga fogar och annat dumt...

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)