• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

jag ska också i säng nu kom jag på. ska ju upp "tidigt" imorgon. god natt!

• pucken

jag har superont i lilltån slog i den i dammsugaren inatt för micke ställte skiten precis framför sängen. det började blöda en massa och inte har vi plåster hemma så jag fick sitta och spola tån i vatten tills det slutade blöda.

• MallaMojs

Tjohooo Något nytt härinne?

Jag var ute i solen hela dagen igår, så skönt. Idag ska vi åka till Tyresö C å leta efter fotbollsskor till M Sen kanske jag ska bege mig å kolla på hans match i kväll...

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

morrn, eller förmiddag kanske =)
    Är relativt pigg idag också.. så jag håller på att försöka rensa/sortera upp lite bland Ellas saker.... Större kläder och sånt som inte behövs än på ett antal månader kanske är dumt att ha i garderoben och ta plats.... Men kan vara skönt att ha lite koll på sånt man ska ha =)

Har dammsugit under sängen också.. fy farao alltså... hemskt.. men skönt att det är gjort.
    Blir nog en allmänt ploicka dag här idag.... så mycket som jag orkar... blir anfådd utan att ens göra något =/

Anders spelade musik förut också, som Ella verkade digga... Magen svajade lite lätt i takt, såg skitkul ut =)

HOppas ni skall göra roliga saker idag också.... Och att det tåonda går över pucken =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Mel
    Vad organiserade ni är, J fick ingen egen garderob förrens vi varit hemm i typ en vecka Då beslutade vi vart hennes grejer skulle vara, innan dess låg dom där de fick plats! Jag är impad!

Johanna 061223
  • Melisabeth

Taco - haha, vi organiserade... det kan man inte tro =)
    Vi vet inte riktigt heller vart vi skall ha sakerna iofs, men nu hänger de mindre kläderna i garderoben i hennes kommande rum =)
    Har ställt in en sådan där trådbackssak också, som man kan lägga saker i, som inte skall fram ännu.... känns lite fånigt att ha framme trättlappar och och sånt innan hon ens har kommit - men där vet man ju vart de är iaf =)
    Att det finns mågot att organisera beror ju också på att vi passade på att köpa på oss en basgarderob under rean - för hela första året.... Inte så mkt i största storlekarna, men nått plagg här och och var... Hade vi inte haft det så hade det inte varit så mkt förutom alla tusen filtar att ordna =)

Men var impad du så kan jag känna mig lite duktig

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Vi hjar inte planerat så långt fram när det gäller kläder, vi hoppas på att det dimper ner lite paket från mormor och så I förra veckan fick jag massor av kläder från en kompis som hennes barn växt ur (snygga grejer!), så det är löst för några månader frammåt i alla fall!

Johanna 061223
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)