• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Mel...ja, men vilken chock det kommer bli ändå - jag är iaf helt inställd på en Ella till er ju Jag tänker på det ibland också, det KAN ju vara en pojke i min mage också, förhoppniningsvis så är han frisk då men jag har ju bara tjejkläder typ

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

Haha, vi får se vi får se =)

Men gud alltså - bara för att jag sa till en kompis att man kan ändra sig ang att vilja ha barn så är jag en patetisk jävel......
    Jag sa inte ATT man ändrar sig, utan att man KAN ändra sig framåt i tiden.... men att det är ju inget man vet nu, så lika bra att inte spekulera i det...
    Så hon började höva ur sig vilken patetiskt diskussion som alla jävlar tar som säger nått sånt, och att vi menar att man är sämre männsika för att man inte är mamma... vem fan har sagt det?? INTE jag iaf =(

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

malla
    men om du redan har planerat så ska inte jag ta över. ska ju ändå göra tårta till den 29 kan baka till nästa träff.

• MallaMojs

pucken...ja, koncentrera dig på Agges kalas du Har påmint en del nu, men folk verkar tycka det är lite tråkigt, jag trodde alla mammor och blivande mammor tyckte det här var lika kul som jag tycker

Jaja, jag ska till sjukhuset på mitt UL nu, en tumme tack

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Winnertaco

puck
    Om du inte orkar baka till agges kalas, så bjud bara på fruktsallad och kanske lite grädde. Varför ska man göra tårta till en ettåring egentligen, jag har starka planer på att skippa det när J fyller ett...

Johanna 061223
  • Babysugen

fortsätter att sammanfatta min dag med tre ord. Smidigt tycker jag:)

Solarium
    Fika
    Te

Har ni förresten hört om det nya uttrycker latte mammorna???

• Winnertaco

Jag är nog inte en lattemamma, men en kaffemamma Latte är för veklingar som inte fått stålmage än

Johanna 061223
  • Kickan 84

Vad tusan är en lattemamma?

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • Winnertaco

En lattemamma är en mamma som hänger på stan och fikar stup i kvarten under sin mammaledighet och dricker kaffelatte istället för att äta lunch!

Johanna 061223
  • Melisabeth

Jag kommer då inte bli lattemamma.. avskyr mjölk i närheten av kaffet

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)