• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Småtokig

Är det ingen vaken idag? Det var längesedan jag var först här inne.. Ska snart iväg på Babysim.. Måste bara väcka Albin först.

• letw83

tokig
    jag är vaken. eller iaf halvt. är trött som tusan. sitter och ser lite tvserier på datorn.

• Småtokig

Ok, Jag hör att min son är vaken så jag behöver inte väcka honom, tror jag ska byta blöja och sätta på honom lite kläder innan han äter.. hörs

• Kickan 84

God morgon!

Ny magbild hos mig!

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • MallaMojs

Kickan...ja, nu j*vlar börjar det hända saker med magen *plooopp*

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Kickan 84

Malla: Haha jo formen har ju ändrats totalt... bred som fanken är den nu, hela vägen till höfterna!

• MallaMojs

kickan...ja, fiiin

Urk, jag ska ensam på tillväxt-UL idag klockan 14.30 och börjar bli lite nervös

• Kickan 84

Åh, trist att gå ensam!

Här har du en som kommer måsta gå ensam på hela jävla föräldrakursen, för att M måste hjälpa sin pappa och jobba på gården! Fan, de kommer ju tro att jag är någon slags slampa som inte ens har en pappa till min unge!

• MallaMojs

Jag kommer också gå ensam, tycker inte det är värt tre timmars bortfall gånger tre (plus att han tar teorilektioner och måste vara ledig en massa tid för det+teoriprov+halkbana), måste ju tänka på ekonomin också eftersom det bara är M som jobbar Tråkigt, men jag tror inte att man kommer vara ensam ensam där

• Kickan 84

Jo, det är klart det... men det känns inte alls roligt att gå ensam tycker jag!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)