• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

kickan...ja, jag tror att det kan vara mer givande för männen som inte sitter här inne å läser om allt och inte heller bär på barnen, men men... De skulle ju kunna ha utb. på kvällstid men det kostar väl för mycket pengar antar jag

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Kickan 84

Jadu, vår blir två eftersmiddagar plus en förlossningsvisning då.... så ja, det är tre tillfällen totalt men han kommer ju vara i jämtland då och det GÅR liksom inte...

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • MallaMojs

Här är det tre torsdagar 8.30-11.30 och då har han missat så mycket av arbetsdagen så det känns bara onödigt... Det finns dock en föreläsning om förlossningen på sjukhuset som vi båda ska gå på, men den är ju klockan 18 varje onsdag så...

• Kickan 84
    Tråkigt!!

Ja, vi får se, ska prata med med BM när vi ska dit den 3/5, skulle fan hellre gå i höst, just innan BF då så att vi kan gå båda!

Nu plugga, skäll ut mig om jag kommer in inom två timmar!
    Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • Winnertaco

Morrn!

Idag är jag verkligen död! Har sovit kanske 3 timmar, Johanna tyckte att det var roligare att pladdra än att sova inatt

Johanna 061223
  • MallaMojs

Taco...åhh, vad härligt med barn

• Winnertaco

Malla
    Ja, de är underbara de små liven Trots allt så är de faktiskt underbara! Är du ledig på heltid nu?

Johanna 061223
  • MallaMojs

Taco...ja, jag har förstått det

Ja, jag är ju sjukskriven fram till förlossningen Men nu är det dax för en tripp till Claes Ohlsson och lampinköp, lunch med en kompis och så

• Melisabeth

Kickan - det var några i vår grupp som inte hade fäderna med.. eller att de var med max 1 gång, och jag tror inte det var någon som tänkte slampa om dem - iaf inte jag =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Åh, vad härligt! Jag och Johanna ska äta potatis strax, får se hur det går!

Johanna 061223
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)