• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Småtokig

Fru
    Ja, blev så sugen på en efter att vi varit hos dig och sedan hade jag en kompis här nere som skulle på ett party så hon fixade en till mig, fick den igår.
    Då vet jag hur den ska tvättas.. Tack

• Melisabeth

Nu är det ju nästan klart här.. skall bli sjukt spännande att äta.. ser så nyttigt ut ju =)

X - det är ju verkligen inte hennes sak att bestämma ang bebisen... och 1 månad eller vad det nu rör sig om som hon är skyldig att försörja dig...

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Puh, hemma igen efter Ikea med Johanna och svärfar. Mysigt, men lite jobbigt!

Mel
    Hur är det idag?

Johanna 061223
  • pucken

min lakritsnalle är klar! huvudet blev jättebra, men kroppen blev helt keffo. snörena hade börjat torka så vissa maskor har spruckit. men den duger, det syns att den är virkad iaf

• pucken

jag har inga batterier i kameran kanske kan låna från agges leksaker så länge?

• Winnertaco

puck
    Jag trodde att du hade m lakritsnalle som man kunde äta, blev sjukt avis innan jag insåg att den var virkad

Johanna 061223
  • pucken

taco
    virkad i lakritssnören! såna där från malaco.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)