• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

puck
    Sånt gillar vi, lura andra OCH sig själv! Eller är det så att man inte gå upp i vikt om ingen ser att man äter... *funderar*

Mel
    Skönt med en hyffsad dag i alla fall! Har du nått bm besök kvar?

Johanna 061223
  • Melisabeth

Pucken - sicken rolig =)

Taco - jopps skall dit nästa vecka någon dag iaf.. sedan vet jag inte... men antar att det blir efter en vecka igen kanske.. iaf att de bokar in - så får man väl se om man behöver dit =)

Nu skall vi och handla, sedan skall jag ev ta en liten repa i någon skoj affär och försöka låta bli att handla något =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

ojojoj letw! dragkedja och allt duktig kicka!

• letw83

puck
    jag vet
    och det blev snyggt även om dragkedjan är lite för kort, det är den jag köpte i veddesta.
    Tack

• Winnertaco

puck
    Han var ju helcool!

Letw
    Jisses. hur mycket barnkläder har du nu egentligen??

Johanna 061223
  • letw83

taco
    alldeles för mkt du kan ju gissa när jag börjar på storlek 74 har sagt att jag kommer få sy i storlek 110 när dom väl ploppar ut

• Winnertaco

letw
    Fast Johanna har ju 74 nu (något stort, men det funkar) så kläderna kanske är "slut" efter tre månader Räcka ut tungan

Johanna 061223
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)