• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

xqin...ja, har du inte fått svaret?

fru I...ja, jag ska fråga! Men man måste ha barn för att få ha eller?

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Fru Indosaurie

Malla
    nää det måste man absolut inte!
    Det finns ju vuxenkläder också, och man kan handla presenter till andra som har barn!

• MallaMojs

fru I...jag menar att jag kanske kan ha det, eller en annan barnlös vän till mig...för vi känner en hel del föräldrar (speciellt min kompis, hon känner en massa folk!!). Jag ska fråga henne!!

Men kommer du till henne då?

• Fru Indosaurie

Malla
    Du är väl inte barnlös, du har ju två tjejer i magen! Kyss
    Åh vad kul det vore om du ville ha en träff, nån jag "känner"
    Jag kommer till den som håller i träffen Gärna i slutet på april om det passar.
    över 11 gäster = 300 rabatt Cool

• MallaMojs

fru I...men det är så trångt här  

Men ska vi typ preliminärbestämma ett datum så kan jag börja hänga ut krokar?

• Fru Indosaurie

Malla
    Men vi kan vara hos nån annan då om du vill? eller hos mig Cool
    Fast det är iofs rätt långt att åka om det kommer en massa folk från andra sidan stan, lättare om jag tar mig iväg då.

tisdag den 17/4
    onsdag 25/4
    torsdag 26/4
    Pick a date!
    Då blir det iaf lite betänketid.

• MallaMojs

Ja, jag tror på 25:e eller 26:e Men på kvällen va, annars blir det ju svårt för en del att komma?

Pucken är väl självskriven eller? Haha... Där har vi EN!!

Vi kan säkert vara här, Magnus har innebandy på torsdagar (jag är ju inte känd för min bakskicklighet direkt men men...)...

• Fru Indosaurie

Malla
    Japp på kvällen, runt 18 eller 19 brukar vara populärt. Beror lite på när folk slutar jobba och så. Vad tror du? fast det behöver vi inte spika nu förstås, jag skriver bara att det är kvällstid.
    Det tar ungefär 1,5 timme.

Japp, pucken kommer nog snart är hon nog även uppe i dom där 3000 per träff eller 4000 på en säsong som man ska handla för och få en gåva Räcka ut tungan

Men då bokar jag in den 26:e som är en torsdag då?

• MallaMojs

fru I...ja, gör så!! Jag ska skriva en lapp så jag inte glömmer!! Hmm, men tänk om det inte kommer en enda

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)