• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

JO det ska ju bli intressant att se vad det säger när den andra mäter nästa vecka... OM det "stämmer" med hennes märkliga mätsätt och avrundningar hit och dit, eller om det är helt uppåt väggarna =)

Men skit samma, jag tror ändå inte Ella är någon pluttis.. så man behöver oroa sig iaf =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

man kan väl inte jämföra sf med andras? Det har jag för mig att min bm sa. Dessutom är måttet inte så exakt, det man vill se är ju att magen växer, egentligen inget annat.

pucken
    kan du inte skriva vad och när Agge äter på en dag?

• Melisabeth

Ja absolut, men om vi har samma SF-mått så har ju Malla "hunnit ikapp invärtes" oavsett.. hur man sedan ser ut utåt är ju skillnad i såklart =)
    Men det är ju rätt givet att tvillingar tar större plats så det vore väl snarast märkligt annars =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

fru
    han äter väääldigt olika, äter bara när han är hungrig och "har tid" så jag kan inte svara på vilken tid han äter. det blir precis när som helst. men han brukar få i sig

gröt
    2 burkar barnmat
    en hel del av min mat
    nån banan
    gröt innan läggdags
    2 flaskor välling på natten

ibland äter han mer, ibland mindre.

• Fru Indosaurie

puck
    tack
    äter han 2 flaskor välling vid ett tillfälle? (noll koll på välling) eller vaknar han 2 ggr?

• pucken

nej nej, han äter vid olika tillfällen. ibland dricker han en flaska direkt efter kvällsgröten, och ibland vaknar han två gånger på natten!

en mudd kvar sen är byxorna klara!

• letw83

fru
    säg att du inte skämtar om glassen

*måste ha*

• letw83

mel
    jo
    har knappt tid att sitta här. har typ 50 sidor att läsa ikapp i sytråden.

Är jag inte hos C så syr jag. tiden är knapp

Men allt är superbra och jag tillbringade helgen där och ska va där i påsk oxå. Men nog längtar man en hel del däremellan. Men längtan är ju bra säger dom=)

Hur är det med dig då? har sammandragningarna gett med sig?

och har det hänt nåt spännande medan jag har varit borta?

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)