• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie

det klarar inte jag heller. Wilma lyckas kladda utanför haklappen och allt. Gröt är iaf lättare än mat.
    Men om hon ska vara med och äta och kladda själv så blir det ju lite överallt

• Melisabeth

Hittade nått för mig nytt märke på Kapp Ahl idag som jag hade lust att köpa... men borde inte köpa mer nu.. inte innan man vet hur stor hon är/blir iaf.. men det kliade =)
    Randigt

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

lite öcerallt? hela lägenheten snarare nä, galltvål som sagt. den flytande så jag slipper handtvätta.

• Fru Indosaurie

W sitter iaf i sin stol och äter så hela lägenheten blir inte full. Jag skulle få panik, klarat inte av stök.

• pucken

mel
    jag brukar inte gilla randigt, men nu har jag kommit på att det beror på vilket sätt det är randigt. pops basplagg är inte min grej riktigt, men annat kan vara fint.

fru
    agge sitter lite varstans och äter. de senaste dagarna har han suttit på balkongen, i "gräset".

• pucken

det är jättevarmt på vår balkong! jättehärligt, vi sitter där ofta nu =)

• Fru Indosaurie

våran förra balkong var i söder, typ 40 grader varmt, gick inte att vara där ute då.
    Nu är den i norr och det är inte ens 10 grader ute.

• pucken

nu på våren är det lagom på vår, men på sommaren sitter jag helst på lagret och halsar vatten.

• Fru Indosaurie

Åh det har kommit hemliga plagg till mamma nu!
    Men jag har ingen träff förrän den 18:e så jag lär inte få till nån order innan. Bajs.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)