• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

hemliga plagg, är det hemligt plagg från gammal kollektion eller den nyaste? bodyn var från förra va? är det den 18 malla har sin träff?! *pepprar med frågor*

• Melisabeth

Puck - nä ränder beror på hur =)
    Tycker popränder är ok.. så länge inte allt är randigt.. ränder med måtta så att säga =)

Men ränderna du hade där var skitfina =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

hm.
    Hemliga plagg är från äldre kollektioner.
    100 kr kostar dom till både mamma/pappa/barn man väljer strl och tjej eller kille.
    Pappaplaggen är dock slut för längesen.
    Malla har sin träff den.. 26:e

• pucken

mäh 26 kan ju inte jag! harjag fullt upp med att fixa inför agges börfdaj. och fixa plats till mamma och pappa.

mel
    jag har spanat läääänge på det tyget. och nu hade de 20% rabatt så jag slog till. funderar på att köpa mer och sy ett par knälånga muddbrallor till mig själv. men jag vet inte om det blir för randigt.

• Melisabeth

Ja just det.. Ohlsson har 20% på allt är det väl.... Man kanske borde kika på lite sånt tyg också =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mitt var stuvar. hittade ett randigt i vitt och rött också, ska nog bli brallor det med för det känns lättast =)

• pucken

hoho var äääär ni? jag sitter och kämpar med min inlämning

• MallaMojs

Jag har varit här länge, men härinne var det tomt å tyst

Vaaa??? Kommer du inte på min träff, puck??? Hihi...

Här har jag haft en sömnlös natt och just ställt in dejten med mina gamla klasskompisar

Tvillingtjejjer **vecka 25**
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)