• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • letw83

aja. sängen och lite tv nu, sen sova. börjar jobba 6.30 imorgon

Godnatt!

• pucken

less jag blir på att micke inte klarar av att stänga garderoben... katterna har vält ALLA mina kläder så de ligger i en jävla hög.

mel
    jo, jag sydde ett par faktiskt. sen kom micke och ville spela så jag får inte sy mer. och byxorna är skitiga redan, micke klarar inte av att ge ungen gröt utan att ha mat precis överallt.

• Melisabeth

letw - nä var ju på förlossningen i fredags pga envisa förvärkar... och sammandragningar kommer dagligen... onda och icke onda...

Men det verkar vara som det ska.. dvs lång tid kvar att gå att vänta.. men man får överleva =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

pucken.. ahh det är föräldrarna som kladdar med maten alltså. inte ungarna =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

fru
    ja, och inte ens bodyn är ren! jag måste köpa galltvål, micke klarar inte av att hålla kläderna rena *muttrar*

tack mel!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)