• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

taco
    coolt! mickes polare har också projektor, det är nästan som att gå på bio!

fru
    ja, jag vet. jag är riktigt irriterad på dem, va fan, förra tisdagen var ju bara för att inge falska förhoppningar! nästan så att man ska bojkotta dem av principskäl. synd bara att de har snygga kläder

• Fru Indosaurie

puck
    och snygga inredningsprylar och textil och tapeter.. Cool

Ska du inte bli glad för att klääääderna kommer idag?!

• pucken

fru
    är det DE kläderna!? jag trodde det var en tidigare beställning ju!

• Winnertaco

Ja, vetkligen dålig stil, om de ändå tänkte ge jobbet till någon som redan jobbade där

Blä, jag måste tvätta kl 12...

• pucken

fru
    när kan micke komma då

taco
    ta min tvätt när du ändå är igång. jag har inga rena kläder till imorgon.

förresten, jag är snart klar med min uppgift och jag är nästan nöjd också! har fått ihop ca 1,5 sida mer så nu kan han inte klaga på att det är kortfattat.

• pucken

fan va dålig stil av min kusin. skaffa plus så jag inte kan snoka! fy fan, det ska jag komma ihåg

• Winnertaco

Men hallå, vad är det för konstig förlossning på tv?!? "Oj, ska jag krysta nu" säger mamman helt oberörd, krystar tre gånger utan att röra en min, och så är bebisen ute... Ofta det går till så..

• Fru Indosaurie

puck
    haha, det var säkert dig hon lackade ur på Cool

Jag måste förlänga mitt plus, det har genererat i en del kunder faktiskt, man får se det som en investering

paketet kan hämtas kl 16 och då ska jag ha samtal med min coach, som glömde mig igår..
    Sen ska vi åka och handla. Suck.
    Imorgon? Har du betalat? jag har inte kikat.
    Cheetah har även legat på eran åkpåse Oskyldig

• Fru Indosaurie

taco
    jag läste en förlossningsberättelse om en som endast kände sig skitnödig och vips så var bebisen ute.
    Schysst.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)