• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

Fru: Haha, har också blivit värsta shoppingmonstret... blev nog lite too much för min hjärna med både sängen och vagnen på samma dag, för jag menar nu vill jag ju gärna ha lite andra möbler, nån matta, eller varför inte ett nytt bord i vardagsrummet också? Varför hålla sig till barnrummet?

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Winnertaco

Fru
    Om ni absolut vill ha ny lägenhet så kan ni få köpa våran
    Johanna snurrar som en tok i spjälsängen, imorse låg hon nästan med huvudet i fotändan, och dessutom på mage...
    Man kan ju inte tycka att det är jobbigt att gå upp på natten när man möts av världens största leende när man kikar ner i spjälsängen!

Johanna 061223
  • Fru Indosaurie

haha. Det är ju så.
    Vi vill ha en ny säng (SÅ nära att jag köpte gavel igår ), en ny tvbänk, ett datorskåp, en garderob i hallen och en bänk till hallen..
    hm. vad mer? nya soffor ja

*harkel*

måste nog få ut det där på tradera ändå. haha.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Kickan 84

Fru:

Här står bokhylla + byrå till barnrummet på tur, sen VILL vi även ha ny soffa, nytt köksbord med stolar samt tv-bänk... hm... hur ska det gå ihop?

• Winnertaco

Nu måste jag skjutsa Andreas syrra till jobbet. Bråttom, bråttom... Återkommer!

Johanna 061223
  • Kickan 84

FRu:

Ja, men det var två paket och det andra sitter fast i malmö, så här står jag med enbart chassi och sandbas, jävla posten säger jag bara!

• Babysugen

Jag kunde inte hålla mig och testade precis. Det visadet negativt så klart. :(
    Jag testade antaligen för tidigt, ska ju inte ha mens förrän på torsdag. Ska jag sluta hoppas??

• Kickan 84

Baby: Helt ärligt tycker jag inte att man bör hispa upp sig, man känner sig knappast ens gravid på riktigt ännu... IFALL man nu är det. Rätt vanligt att bli skenis för att man vill så mkt också...

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)