• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • letw83

fru
    jag tog den olivgröna. får funka.

knytband eller knappar på omlottbody?

• Kickan 84

Så jävla fult, under tiden jag har posten i tel så kommer det fram att paketet är i Umeå, ankomstbehandlas...

Dock är det så tungt även detta så det hamnar på företagscenter, jävligt bra, andra sidan stan IGEN! Idag fick jag skjuts av en kompis KILLE... lite pinsamt att be om skjuts ännu en gång!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Fru Indosaurie

alltså SHIT vad fl segar för mig nu.
    men siffran som anger hur segt det är är inte ens hög..
    ALLA andra sidor funkar med normal takt..
    weird.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Melisabeth

Fru - Mysigt med tänder, om det inte är så att hon har ont eller blir grinig av det ju =)
    Hon börjar bli stor =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Fru Indosaurie

nu har vi varit på öf och hämtat bilder på w.
    Surpuppebilder, hihi.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • pucken

jag har så ont i fingrarna så jag vet inte var jag ska ta vägen slet upp skinnet på alla fingrar när jag virkade dopklänningen, och nu har jag nött upp hela skiten på jobbet

• Melisabeth

Pucken - men uscha =(

Sjukt trevligt väder idag - var ute en sväng förrut, och ville bara slä'nga mig på gräsmattan... Eller göra som damerna på gården.. de har kafferep typ... de varvar lite, men är ca 6 st hela tiden som siter ute och kacklar.. och så kommer nån med kaffe då och då... nån kommer ut i "skala potatisförkläde" och pratar en stund, osv under hela dagen.. och nån gubbe i små badbrallor som pressar liksom någon av damerna i minimal bikini =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)