• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84
    Fru Indosaurie skrev 2007-06-04 10:58:44 följande:
    kickanmen neeeej vad kasst!
    Japp! Är skitsur nu, jävla posten va? Jag menar de jag beställt av har ju iaf gjort sin del, men posten har inte skickat vidare paketet, senaste händelsen på det var i torsdags! Hur jävla sjukt är det?
    Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • letw83

kickan
    SÅ störigt=(

fru
    kan du inboxa mallas adress till mig (om du har den förståss)

• Babysugen

kickan: Jo det är klart, men jag vet ju hur det kändes med sonen. Kanske inte är gravid, men tror fortfarande det. Hoppas så

• Fru Indosaurie

wilma äter galiamelon. Hon fick en till tand igår.
    för er som bryr er. haha.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • letw83

fru
    vad kul=)

jag har just kommit på att jag inte har tråd som matchar en av bodysarna, bilen är på verkstan, ska jag idas cykla till syaffären och köpa tråd tro...

• Fru Indosaurie

men har du ingen tråd i nån cool färg då? så kan det bryta?

Många av me&is kläder har ju kontrastsömmar.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Kickan 84
    Babysugen skrev 2007-06-04 11:02:39 följande:
    kickan: Jo det är klart, men jag vet ju hur det kändes med sonen. Kanske inte är gravid, men tror fortfarande det. Hoppas så
    Vet hur det är, tog nästan ett år för oss och jag var skenis HELA tiden och ja, det känns som att vara gravid. Dessutom om man vet hur det känns tror jag det är ännu lättare att inbilla sig....
    Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • letw83

fru
    tja, fast bodyn är i limegrönt och kantbanden är i samma färg randat med mörkare grönt. så den har ju liksom redan en kontrastfärg. det är kantbanden som ska sys fast.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)