• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

Mäh, vad ni håller på och går på IKEA hela tiden då!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Fru Indosaurie

vi har varit på ikea kanske 3-4 ggr från förra veckan räknat
    illa egentligen.
    vi köpte lådförvaring och en filt

om en timme ska vi åka och hämta våran nya möbel. jeij.

nu måste någon bara köpa våran bokhylla så att vi kan få nya soffor! Skrikandes dock inte från ikea..

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Babysugen

kul att ha IKEA i stan, det har vi inte i Eskilstuna. När jag bodde i bagis var vi där varje månad... Så kul att gå runt och titta på allt.

Idag har vi varit i ParkenBadet, så härligt, Zakarias har badat hela dagen sedan 10 i morse!!

Har inte testat idag igen, väntar tills i morgon, hoppas det visar något då

• Melisabeth

Dagens =)

Idag har vi skruvat skötbort hela dagen.. jobbigt värre. och det är varmt så lilan håller på att gå åt... =(

Men nu är det svalare och hon piggare, och vi har lyckats fånga väldens garv på bild... helt underbart, sånu är jag sjukt lycklig över det... var så underbara garv =)

Gjort matlådor till gubben också.. många =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • nica83

Imorgon kl 14.15 får ni hålla tummarna för mig, då är det äntligen dags för VUL  Kommer vara i vecka 7+6 då ungefär.

Är grymt nervös för jag har inga direkta gravsymtom denna graviditet heller. Brösten har ju i princip slutat ömma för en vecka sedan och jag har inga andra tecken...

• MallaMojs

Tjolahopp tjejjer - hemma från dagens neobesök och är sååå trött...men idag har M varit med och det har varit sååå mysigt!!!

Håller såklart tummen imorrn, nica

De är här nu!!!
  • MallaMojs

Vi har tagit en del bilder idag, ska se om jag kan hitta en att visa er...

De är här nu!!!
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)