• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Inte alls så att jag lääängtar efter posten!!!

De är här nu!!!
  • Melisabeth

Åhh så fina kläder letw =)
    Mössorna var söta värre =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Winnertaco

Men fasen vad fl segar! Dessutom en seeeeg dator, ingen bra kombination!

Här verkar alla vara sura idag, men nu är det bara jag och Johanna kvar hemma och hon sover. Skööööönt!

• Melisabeth

JA segt värre =/

Haha, skönt att hon sover då.. om hon också skulle sura annars =)

• Winnertaco

Henne kan man ju alltid ge en flaska och skjutsa lite i vagnen så somnar hon om hon är tjurig. Värre med alla andra som man måste konfrontera

• Babysugen

Fick två streck imorse, tror jag i alla fall, var mycket mycket svagt, kanske ett spökstreck, vad vet jag. Men häxan har hållt sig borta hittills idag hoppas den INTE kommer.

Finns möjligheten till att jag inbillar mig en massa ang. strecket, vad tror ni??

• Melisabeth

Baby - jag har aldrig sett nått spökstreck - men jag har svårt att tro att man ser sådana.. eller?

Taco - inte testat flaska och vagn med resten av gänget då? =)

• Kickan 84

Jag har fått spökstreck, framförallt på billigare tester men även på apotekets Preg. Färgade blev de också, så det är dessvärre möjligt att få såna.

Köp ett digitalt CB så kan du vara på den säkra sidan!

Nu ska jag iväg på besök på förlossningen med föräldragruppen, spännande!!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Småtokig

Hej

Vi har börjat planera för midsommar, verkar som om vi ska vara på Flaggskär och ända sättet att ta sig dit är med Båt.. SÅ nu ska vi köpa flytväst till Albin..

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)