• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Malla de är verkligen sjukt söta, det som syns av dem =)
    Jag gillar ju dessutom håriga bebisar =)

Vill haaaa

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • nica83

Malla
    De är verkligen supersöta! Härligt att det är finfint med dem! Tycker de är lika också, från vad man kan se iaf

Är nog fortfarande lite chockad att ni tagit vårt namn Men men, det finns nog plats för en Cornelia till i tråden  

• Kickan 84

Nica: Är du så säker på en flicka?

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • nica83

Kickan
    Näe, inte alls Men vi ska ju ha en av varje minst, det vill säga en Cornelia

• nica83

Just nu är jag ju dessutom inte alls säker på bebis i magen... usch för symtomfria graviditeter!

• Kickan 84
    nica83 skrev 2007-06-06 18:17:51 följande:
    KickanNäe, inte alls Men vi ska ju ha en av varje minst, det vill säga en Cornelia
    Haha, ni får jobba hårt framöver ni!

När är VUL?
  • Babysugen

malla: Vilket sjukhus födde du på??

• MallaMojs

Födde på Huddinge...why?

Ja, jag snor namn hit å dit Jag bestämde mig för att inte bry mig om det helt enkelt...

De är här nu!!!
  • Kickan 84

Egentligen, so what om man "snor" nåns namn... särskilt nån man känner via nätet, är ju inte direkt som att ta bästa vännens eller brorsans unges namn... (Skulle möjligtvis kännas lite mysko då )

• nica83

Malla
    Nej precis! Klart man inte ska bry sig om det, kommer inte jag göra iaf Dessutom kommer jag ihåg att vi båda tyckte om det namnet Bra smak i tråden helt enkelt!

Kickan
    VUL imorgon

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)