• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84
    Nica: Vilken tid?
    Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Kickan 84

Åååh, ja det var ju ett tag.

Vi ska på besök på förlossningen i morgon vid 15.00 (läs jag, M är ju inte hemma!) sen kommer min pappa och hämtar mig så jag tittar in först till kvällen, lova att skriva hur det gått!

• MallaMojs

kickan...ja, precis så bestämde jag mig för att tänka... Magnus tycker så mycket om namnet Izabella (som nog inte är heeelt bokat) och Cornelia har jag kämpat hårt för hela graviditeten

De är här nu!!!
  • Melisabeth

Malla - men klart man skall ha namn man gillar, oavsett vem som heter så annars - (nästan oavsett)

Jag ser ju också viss skillnad på Isabella och Ízabella som namn så för mig är de olika =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Kickan 84
    Malla: Tycker de namnen känns jättefina på era små flickor faktiskt!
  • MallaMojs

Ja, det känns bra... Mamma ringde från Kreta nyss och tyckte ena tjejjen skulle heta Flisa... Haha Hon är knäpp min mamma

De är här nu!!!
  • Kickan 84
    Malla: Haha, Flisa var ju sött, dock kanske inte direkt nåt man vill ge som NAMN!
  • MallaMojs

Heter inte Jankell och Flincks barn det? *ryser*

Iaf så skojjade hon tror jag... Hon är lite ledsen för att hon missade allt och åkte på semester...

De är här nu!!!
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)