• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Guslageran

Hej på er alla! Tänkte att jag faktiskt äntligen kan skriva i den här tråden. Min sambo och jag tänkte starta vår bebisverkstad i höst någongång. Det ska bli riktigt kul . Jag är född 84 och bor i Gbg.. kanske finns fler? Har inte läst hela tråden.

• Melisabeth

Ahh - ja om det ger utslag felaktigt så klart man ser... men jag tänkte att om där inte är nått streck så "ser" man det väl inte?? Jag vet inte... man kanske gör det om man hoppas =)

Tokig - låter väl trevligt =)
    Jag funderar på om jag skall åka upp och fira min moster som fyller 60 vid midsommar... A jobbar så jag får åka själv, men då kan man ju "visa upp" lillan också.. kanske lite elakt att göra det första gången på syrrans bröllop.. kan ju vara lite "störande" kanske... =)

Nu skall vi traska iväg till läkaren och se vad den har att säga =)

Gus - tror inte nån är i Gbg.. men jag kan ha fel, har inte stenkoll på precis alla =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Melisabeth

Pucken - jotack. vi håller på att rinna bort efter den sisådär 300 meter (kanske 4) långa promenaden till BVC =)
    Och jag går tyvärr fortfarande bara i mina jeans och inga andra brallor... så aningens varmt =/

• pucken

behöver jag säga att jag är färdig efter 30 min styrka och 30 min step? jag tror jag haft en nära-döden-upplevelse.

• MallaMojs

Massa grattis nica Hääärligt!

Jag är hemma efter en heeeldag med mys Jag är så lycklig!

De är här nu!!!
  • Melisabeth

Puck =)

Malla - begripligt =)
    Hur är det med gubben då? har han "bättrat sig" nått?

• MallaMojs

Mel...ja, konstigt hur man kan vara heeelt slut som människa men ändå sååå lyllig

Jodå, det är ok med M...han tycker att det är jobbigt med flytten och kanske ännu mer med jobbet - hans chef vet precis hur han ska ta honom för att han ska få dåligt samvete... Men han är sååå fin med tjejjerna, blir alldeles gråtfärdig när jag tänker på det.

De är här nu!!!
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)