• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Låter bra =)

Här har lillan gått och lagt sig.. vet inte om hon somnat ännu.. Men man skall väl snart gå samma väg själv också =)
    Men nu vore det rätt skönt med promenad - men inte själv så det blir inget =)

Hoppas midsommar var bra =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Småtokig

God kväll..
    Allt bra med er?
    Börjar det inte bli dags för en ny tråd eller är jag helt fel ute?

• Winnertaco

Denna tråden räcker nog till 30:e juni, så jo, det börjar bli dags för en ny tråd Jisses, vad tiden går fort!

Blä, skitkväll... Svärmor och svärfar var ute och åkte och hittade sina döttrar fulla i ett dike, typ. Allvarligt, jag trodde inte att det var så illa på midsommar längre, att ungdommar söp sig fulla och hamnade i ett dike bara för att det är midsommar. Sorgligt!
    (Och ännu mer sorgligt är väl att jag sitter här och ojar mig över dagens ungdom )

• pucken

är det våra fläckar som är utomjordiska eller funkar inte flytande galltvål?

• Melisabeth

JA tiden går fort när man har roligt - eller mycket att göra =)

Ingen aning om tvålen Puck - aldrig testat.. Dock köpt galltvål nu eftersom jag är förvarnad =)

Taco - nä men fy... okej jag har nog gjort mkt dumt, men aldrig att jag legat i nått dike.. Spytt i ankdammen är nog det värsta... Men jag fattar inte heller det där med att spy skallen av sig bara för att det är helger.... Mindre kul för föräldrarna

• pucken

på tal om sprit och supande, så hoppas jag att agge avskräcks av svärmors drickande hoppas att han blir lika förståndig som sina föräldrar och avstår från alkohol eller iaf dricker med måtta.

• Melisabeth

puck - barn brukar väl ta intryck av föräldrana i viss mån iaf =)

• pucken

man kan ju hoppas. och mickes släkt är bra som skräckexempel alltid duger man till nåt

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)