• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Nu har jag gjort klart dopinbjudan... inte snyggast direkt - typ allt blev snett och skevt, men blev lite söta iaf (enligt mig) =)
    Så nu skall här däckas så vi kommer upp imorgon.. ska ju iväg på 60 årskalas mitt på dagen så man får inte lata sig nått länge =)

Men om jag inte hinner in imorgon så får ni ha en trevlig midsommar =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • letw83

puck
    inte vet jag...?! hon är då online nu. jag snackade med henne häromdan på msn, men efter det har det varit dött....

• pucken

inte för att jag själv är inne särskilt ofta *harkel*

jag ska lägga mig. hade tänkte sova runt 22 men fastnade i virkningen som vanligt. och jag är hur trött som helst, har bara varit ledig från jobbet 2 dagar sen jag började den fjärde

god natt!

• Melisabeth

Och jag kunde såklart inte sova -när jag behöver... kommer vara attans snygg imorgon (idag) =)

JA jag funderade också på vart Fru tagit vägen?

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • pucken

nu har vi varit hos malla och lämnat filtar åh guuuud va små töser hon har! såg en på avstånd, är ju inte riktigt kry.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)