• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • Jessie 76

Hej bejjbz

Jag var på mat å prat igår en sväng faktist. Fick då för mig att knalla in på Brio å kolla vagnar. Frågade tjejjen där om Nordic vagnen å den var tydligen jättebra om det var förra årets modell, men om det var den före var det nåt fel med den. Suck... Nu har vi resonerat och jag tror det blir en ny sån där grizzly, alltså babyproffsens egna. Dom verkar billiga å bra. Nån som vet nåt?
    Förlåt att jag tjatar men va tusan, jag vill verkligen inte betala 8 tusen spänn för ett vrålåk när vi inte ska ha fler.

Nåja, nu ska jag krypa ner med maken å se World Trade Center eller nån som hette deja vu. Vi får se vilken vi väljer.
    Ha en mysig fortsatt helg bruttor.

Sv - upp å ner upp å ner upp å ner Kom igen nu, ut med kraxen!! Håller tummarna för er!

• Aquagreen

Jessie 76 - Jag har en Nordic 06 som är helt super, ska faktiskt sälja den till o med Skriv i inboxen om du är nyfiken så vi inte får oss en känga va moderator

• PVeraB

jessie
    det enda mitt rusande på promenader resulterade i var en känsla av att nu fan bajjar jag på mig och en ngt snabbare prominix hemmåt. Vilket inte var så skönt. Ehum...

Zazzy
    tydligen- haft en bra helg?

• zazzy

svXrt-strålande helg för mig har vart åhälsat på familjen å gullat med lille michelle, grillat o ätit gott.

själv då? hur går det för lillen i magen är h*n blyg av sig?

• MK84

Hejsan brudor! Vilken pärs, kommer just från dass och ja kan säga att de är nått som vill ut men ändå inte. Satan, känns som öken där bak, torrt å jävligt å ont gör de om man försöker ta i. Haha, visst är ja fräsh? Haha.. Ska försöka dricka lite kaffe å se om de kan hjälpa.

Har suttit i skolan idag, har vart supermotiverad hela dagen, packat väskan och såg fram emot minst 8 timmar bakom datorn. Tänkte att nu ska de hända nå på Uppsatsen. Dom 4 första timmarna gick jättebra, ja satt själv i datasalen och bara myste på, men sen.. Inte ens en söndag kväll i skolans tråkigaste datalokal får man vara ifred. Då hittar minsann en gammal kurskompis mig och får för sig att byta till mitt rum samt SURRA i över 2 timmar om allt mellan himmel och jord å de va inte så att de hade tagit slut om ja suttit kvar där nu. Försökte ignorera henne och läsa lite men då babblade hon på ändå, om de ena och de andra. Å ja är för mesig för att be nån hålla käften. Kände till sist att ja börjar nästan gråta eller nått, fick panik och kände att ja måste hem NUUU... Ja hade jättemycket ja ville få bortgjort idag åsså kommer hon och förstör, så nu är ja på piss humör.. Aldrig får man då vara ifred. Aldrig får man nått gjort.

Å sen nu toabesöket, bläää, allt är skit..

Ska äta middag snart å sen skriva klar om artikeln iallafall, då har ja hunnit göra hälften av de ja tänkte. =/ Men men, bättre än inget..

/Surisen..

• PVeraB

Zazzy
    Michelle? Det har snurrat till i huvudet rejält nu. Liten syster, hund? syskonbarn? Å lyllos dej som får grillat. Det är lyxmat om nåt. Fast just nu vill jag ha kebab!

MK84
    Å, det är som tjära det bajset det bajset. Tips drick så inåtahelvets mycket vatten. Det hjälper.

• PVeraB

jessie
    å, vagnar är som en djungel... hopppas du hittar dig nån.

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007